Η πολεμική μηχανή δανείζεται περίπου το 60% των εξαρτημάτων από το όχημα παραγωγής και κατασκευάζεται στο Böllinger Höfe στο εργοστάσιο του Neckarsulm στη Γερμανία.
Σημειώστε πως το αγωνιστικό R8 έχει εξασφαλίσει 17 τίτλους σε όλο τον κόσμο στη σεζόν 2018 του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο κινητήρας V10 5,2 λίτρων διαθέτει πάνω από 488 ίππους συμμορφωμένος με τους νέους κανονισμούς, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Στο ανανεωμένο μοντέλο αντικαταστάθηκε τόσο το ABS όσο και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, το οποίο προσφέρει τώρα δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε οκτώ διαφορετικές ρυθμίσεις που είναι προσβάσιμες μέσω των δύο περιστροφικών διακοπτών που είναι τοποθετημένοι στο κέντρο του τιμονιού. Μιλώντας γι αυτό, η Audi Sport έχει αλλάξει το παλιό τιμόνι αντικαθιστώντας το με το αντίστοιχο της έκδοσης GT2 των 630 ίππων του R8 που παρουσιάστηκε νωρίτερα αυτό το έτος.
Η επικαιροποιημένη έκδοση του R8 LMS GT4 έρχεται την κατάλληλη στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη ότι υπάρχουν σήμερα 27 διαφορετικές αγωνιστικές κατηγορίες στις οποίες μπορεί να συμμετάσχει, με τα περισσότερα πρωταθλήματα πλήρους σεζόν να διεξάγονται στην Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία, την Αυστραλία και τη Νότια Αφρική. Δύναται επίσης να αγωνιστεί σε αυτόνομες εκδηλώσεις αγωνιστικού χαρακτήρα, όπως οι εξαντλητικές 24 ώρες στο Nürburgring αλλά και στο Ντουμπάι.
Το R8 LMS GT4 έχει περισσότερα κοινά με την έκδοση RWD που κυκλοφόρησε πρόσφατα, καθώς το αγωνιστικό αυτοκίνητο στέλνει επίσης την ισχύ του στους πίσω τροχούς. Σε αντίθεση με το R8 V10 RWS περιορισμένης έκδοσης, η νέα προσθήκη στη γκάμα θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος. Ελαφρύτερο και φθηνότερο από το τετρακίνητο R8, είναι διαθέσιμο τόσο ως Coupe όσο και ως Spyder με τον κινητήρα FSI να παράγει 562 ίππους και 560 Nm.
Πηγή: newsauto.gr