Μια μπαταρία ιόντων λιθίου (που αποθηκεύει ενέργεια από την επιβράδυνση), ένας ηλεκτρικός συμπιεστής και ένας πετρελαιοκινητήρας με ροπή 700 Nm (περισσότερη από των μοντέλων V10 ή V8) κάνουν το Audi S6 μοναδικό. Ωστόσο, είναι νόμος της φύσης ότι η δύναμη δημιουργεί την επιθυμία για ακόμα περισσότερη… δύναμη. Εδώ αναλαμβάνει ρόλο, η ABT Sportsline. Αρχικά εγκαθιστά μία νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα ABT (AEC) στο νέο S6 TDI. Με αυτόν τον τρόπο, η απόδοση αυξάνεται στους 384 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει στα 760 Nm. Με την αναβάθμιση της απόδοσης, το σπριντ από 0 έως 100 χλμ επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα. Το Avant επιτυγχάνει αυτό σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα, αντί για 5,1 δευτερόλεπτα. Παράλληλα με τα S6 και S6 Avant, η αναβάθμιση είναι επίσης διαθέσιμη για το S7 Sportback TDI, καθώς χρησιμοποιείται ο ίδιος κινητήρας.
Αν θέλετε οι αλλαγές που κάνατε στο A6 να φαίνονται τότε μπορείτε να προσθέσετε ένα πίσω αεροδυναμικό skirt ειδικά για τα Α6 Saloon και το Avant. Εάν θέλετε περισσότερα, πρέπει να κάνετε λίγη υπομονή γιατί το σετ των αεροδυναμικών βοηθημάτων βρίσκεται σε εξέλιξη. Νέες ζάντες αλουμινίου είναι φυσικά επίσης διαθέσιμες. Η πρόταση της εταιρείας, είναι η 21-ιντσών ABT DR σε μαύρο χρώμα, με τα αντίστοιχα προϊόντα για τα S6, S6 Avant και S7 TDI να είναι διαθέσιμα τώρα.
Πηγή: newsauto.gr