Και ποια ήταν η καλύτερη εκπροσώπηση εκείνης της εποχής; Εννοείται η Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II. Το super-sedan ξεκίνησε την καριέρα του το 1990 και είχε ειδική έγκριση ακόμη και για συμμετοχή στο πρωτάθλημα DTM. Κατασκευάστηκε μόνο σε 500 μονάδες οι οποίες μοιράστηκαν σε όλο τον πλανήτη – να θυμάστε ότι η AMG δεν ήταν καν μέρος της Mercedes-Benz εκείνη την εποχή. Λοιπόν, αυτές τις μέρες το διαδίκτυο έφερε ξανά στο φως εικόνες της θρυλικής Evo II μέχρι τα σύγχρονα πρότυπα σχεδίασης της, οπότε μπορούμε να τις απολαύσουμε.
Ο αιώνιος αντίπαλος και κύριος ανταγωνιστής της E30 BMW M3 δανείζεται στιλιστικά στοιχεία από μοντέλα της Merc-AMG που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στους εκθεσιακούς χώρους της φίρμας. Για παράδειγμα, το πίσω τμήμα φαίνεται να προέρχεται από την E63, η οποία παρεμπιπτόντως, δεν αποτελεί τον πνευματικό διάδοχο του ήρωα της δεκαετίας του ’90, αυτός ο ρόλος ταιριάζει περισσότερο στη μικρότερη C63. Στη συνέχεια, έχουμε τα πίσω φώτα, τα οποία είναι πολύ κοντά σε αυτό που βρίσκουμε στη σημερινή G63, αλλά και σε άλλα τωρινά μοντέλα της Mercedes-AMG.
Σημειώστε ότι ο κατάλογος των μοσχευμάτων καλύπτει επίσης στοιχεία όπως οι τροχοί (αυτό ήταν απαραίτητη προϋπόθεση), οι λαβές των θυρών και οι εξωτερικοί καθρέφτες. Η J.B. Cars, που εκτέλεσε τις συγκεκριμένες εργασίες, επιτρέπει επίσης μια εύκολη σύγκριση χάρη στην τοποθέτηση του εκσυγχρονισμένου μοντέλου δίπλα στο πρωτότυπο παρακαλώ… Όλο αυτό ανοίγει την πόρτα σε ένα διασκεδαστικό μικρό παιχνίδι, οπότε εδώ πηγαίνουμε στο εξής: πόσο γρήγορα μπορείτε να εντοπίσετε τα στοιχεία του σεντάν στην εμφάνιση που έχουν αφαιρεθεί, ή ποια αντιστοίχως αντικαταστάθηκαν από άλλα σημερινών μοντέλων AMG; Ως απάντηση, υπάρχει βέβαια και το σοφό ελληνικό ρητό, “δουλειά δεν είχε ο διάολος…”