Η EPA (Environmental Protection Agency) είναι η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ που χειρίζεται δοκιμές πιστοποίησης οχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και οι διαδικασίες της είναι πολύ αυστηρότερες από ό,τι στην Ευρώπη (WLTP), με τα αποτελέσματα της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων να είναι συχνά πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα στον κύκλο EPA από ό,τι στο WLTP. Ως εκ τούτου, αποδεικνύονται και εξαιρετικοί δείκτες αυτονομίας σε πραγματικές συνθήκες για τους πελάτες, όπως αναφέρει το drive.gr.
Για την Porsche Taycan, λοιπόν οι δείκτες ήταν επιεικώς μέτριοι. Η EPA πιστοποίησε την Taycan Turbo στα 201 μίλια στον συνδυασμένο κύκλο, δηλαδή λίγο πάνω από 323 km. Ένα απογοητευτικό ρεκόρ για τις μπαταρίες των 93,4 kWh, ειδικά δεδομένου ότι στην αγορά βρίσκει εμπρός της το Tesla Model S, σχεδόν στη μισή τιμή και πιστοποιημένο για λίγο λιγότερο από 600 km στον κύκλο EPA.
Η Porsche είχε μάλλον καταλάβει ότι «της έρχεται», καθώς είχε ήδη αναθέσει στον ελάχιστα γνωστό ανεξάρτητο οργανισμό AMCI Testing να διεξάγει μετρήσεις. Ο αμερικανικός οργανισμός πραγματοποίησε πέντε δοκιμές στην περιοχή της Νότιας Καλιφόρνιας (υπό συνθήκες, επομένως, ιδανικές), πετυχαίνοντας κατά μέσο όρο αυτονομία 272 μίλια ή σχεδόν 438 km.
Δυστυχώς για την Porsche, η μόνη επίσημη τιμή που θα εμφανίζεται, στις εκθέσεις στο ταμπελάκι της Taycan και στo εταιρικό site, θα είναι αυτή της EPA: 323 km. Η γερμανική φίρμα δήλωσε ότι δεν επιθυμεί να σχολιάσει τη δοκιμή της EPA.