Τον Οκτώβριο του 2018 την γνωρίσαμε στην απλή της εκδοχή μ’ έναν 2λιτρο κινητήρα με απόδοση 245 ίππων, ενώ στα τέλη του ίδιου έτους το φως της δημοσιότητας είδε η έκδοση S που φιλοξενούσε κάτω από το καπό της έναν 3λιτρο V6  με 354 ίππους. Πλέον, μετά την παρουσίαση της έκδοσης Turbo, ήρθε η ώρα ώστε να γνωρίσουμε μια ακόμα έκδοση της Porsche Macan: την GTS, όπως αναφέρει το 4troxoi.gr

Η καρδιά της “Grand Turismo Sport” εκδοχής του best seller μοντέλου του Γερμανού κατασκευαστή είναι ο εξελιγμένος από την ίδια την Porsche V6 biturbo κινητήρας των 2,9 λίτρων, ο οποίος αποδίδει πλέον 380 ίππους (20 επιπλέον σε σχέση με το παρελθόν) σταθερά από τις 5.200 σ.α.λ. έως και τις 6.700 σ.αλ. σε συνδυασμό με 520 Nm ροπής, που με τη σειρά τους κάνουν αισθητή την παρουσία τους από τις 1.750 σ.α.λ. έως και τις 5.000 σ.α.λ. Η Porsche ανακοινώνει πως το αμάξωμα των 1.910 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100, 160 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,7/4,9, 11,4/11,6  και 19,3/19,5 δλ. αντίστοιχα με ή χωρίς το γνωστό Sport Chrono Package.

Με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που ορίζονται σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP στα 218-216 gr/χλμ. και μέση κατανάλωση 9,6 λιτ./100 χλμ./ώρα, η νέα Porsche Macan GTS είναι σε θέση να εξασφαλίσει στον ιδιοκτήτη της με την αρωγή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (PDK) τελική ταχύτητα που φτάνει τα 261 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Porsche, η νέα Macan GTS περιλαμβάνει στο βασικό της εξοπλισμό το σύστημα ενεργών αναρτήσεων Porsche Active Suspension Management (PASM) και χαμηλότερη σε ύψος ανάρτηση κατά 15 χλστ – στις εκδόσεις με την προαιρετική αερανάρτηση, το ύψος του αμαξώματος είναι κατά επιπλέον 10 χλστ. χαμηλότερο.

Με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που ορίζονται σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP στα 218-216 gr/χλμ. και μέση κατανάλωση 9,6 λιτ./100 χλμ./ώρα, η νέα Porsche Macan GTS είναι σε θέση να εξασφαλίσει στον ιδιοκτήτη της με την αρωγή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (PDK) τελική ταχύτητα που φτάνει τα 261 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Porsche, η νέα Macan GTS περιλαμβάνει στο βασικό της εξοπλισμό το σύστημα ενεργών αναρτήσεων Porsche Active Suspension Management (PASM) και χαμηλότερη σε ύψος ανάρτηση κατά 15 χλστ – στις εκδόσεις με την προαιρετική αερανάρτηση, το ύψος του αμαξώματος είναι κατά επιπλέον 10 χλστ. χαμηλότερο.

Οπτικά,  η έκδοση GTS διαφοροποιείται στις λεπτομέρειες σε σχέση με τις υπόλιπες εκδόσεις, χάρη στα στάνταρ πακέτο Sport Design, στο οποίο κυριαρχούν τα σκουρόχρωμα διακοσμητικά φιλέτα στη μάσκα, στους αεραγωγούς και τον διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό του γερμανικού SUV οι πινελιές έχουν ανάλογο χαρακτήρα και προσανατολισμό. Εδώ, αιχμή του δόρατος είναι τα ειδικής σχεδίασης σπορ καθίσματα, τα οποία είναι επενδεδυμένα με Alcantara – υλικό που απαντάται στο εσωτερικό τμήμα των θυρών καθώς και στο υποβραχιόνιο. Το προηγμένο ηχοσύστημα της Bose, το σύστημα επαγωγικής φόρτισης του κινητού τηλεφώνου, καθώς και τα συστήματα ασφαλείας Adaptive Cruise Control, Traffic Jam Assist και Park Assist συμπεριλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό της νέας Macan GTS.