Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της πίστας της Καταλούνια, Vincenc Aguilera, η επέκταση της συμφωνίας με τη Liberty Media για τη φιλοξενία της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού ήταν μονοετής.
Έτσι, μετά τη διεξαγωγή του αγώνα της 10ης Μαΐου που αποτελεί τον έκτο γύρο του επόμενου παγκοσμίου πρωταθλήματος, οι δύο πλευρές θα πρέπει να αρχίσουν ξανά τις διαπραγματεύσεις. Κι όπως λέει ο Ισπανός μάνατζερ, στόχος είναι το πολυετές συμβόλαιο και ανάγκη, η οικονομική στήριξη.
«Έχουμε κάθε πρόθεση να παραμείνει η F1 στη Βαρκελώνη. Όμως για να συνεχίσουμε, χρειαζόμαστε βοήθεια κι αυτή πρέπει να έρθει από το τη Generalitat (σ.σ. την τοπική κυβέρνηση), το δημοτικό συμβούλιο, το Diputacion de Barcelona. Έτσι ώστε τον Ιούνιο, να έχουμε έτοιμη την πρόταση που πρέπει να κατατεθεί στη Liberty Media. Η προηγούμενη συμφωνία μας ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο και στις 23 Αυγούστου υπογράψαμε νέο συμβόλαιο για το 2020. Όμως μονοετές. Δεν μπορώ να φανταστώ τη Βαρκελώνη δίχως F1 αλλά ξέρω πως αν έρθει η ώρα τον περίπλοκων διαπραγματεύσεων, όπως συνέβη πέρυσι, τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα. Αν χάσουμε τον αγώνα, εκτός από το αντίκτυπο που θα έχει αυτό στην τοπική οικονομία, είναι σαφές και πως θα μειώσει την αξία της πίστας, τη σημασία που έχει για όσους έρχονται εδώ για δοκιμές αλλά και για αγώνες άλλων θεσμών», είπε ο Aguilera.
Μάλιστα, εμπνευσμένος ίσως από τα επιτεύγματα της σπουδαίας ποδοσφαιρικής ομάδας της πόλης, έκανε και ένα… ποδοσφαιρικό παραλληλισμό: «Αν παίζεις στο Champions League αποτελείς σημείο αναφοράς για τον κόσμο, δεν συμβαίνει το ίδιο αν είσαι σε Segunda Division».
Το 2020 το καλεντάρι της Formula 1 θα έχει για πρώτη φορά στην ιστορία 22 αγώνες, με νέες εισόδους στο πρόγραμμα τα Grand Prix στο Ζάντφουρτ της Ολλανδίας και το Ανόι του Βιετνάμ.
Πηγή: newsauto.gr