Η Aston Martin μόλις αποκάλυψε το πρώτο της SUV που ονομάζεται DBX και αποτελεί ίσως το πιο κρίσιμο μοντέλο για την επιβίωσης της μάρκας καθώς η ζήτηση για τα παραδοσιακά σπορ αυτοκίνητα έχει μειωθεί γεγονός που την οδήγησαν σε απώλειες το δεύτερο αλλά και το τρίτο τρίμηνο.
Ο διευθύνων σύμβουλος Andy Palmer έπρεπε να αυξήσει το χρέος της εταιρείας για να καλύψει την τελική εξέλιξη της DBX πριν από τις πρώτες παραδόσεις στα μέσα του 2020 και επισήμανε στην Automotive News Europe ότι είναι βέβαιος πως το νέο SUV της εταιρείας θα κερδίσει νέους πελάτες και θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου με το λογότυπο Lagonda.
Η ετήσια παραγωγή της DBX θα κυμανθεί μεταξύ 4.000 έως 5.000 μονάδων και θα αποτελέσει το βασικό μοντέλο της μάρκας στον τομέα των πωλήσεων ενώ τα επιπλέον 1.500 με 2.000 οχήματα θα αφορούν στην Vantage roadster αλλά και στην Vanquish.
Το 70% των πελατών της Aston Martin διαθέτουν ήδη κάποιο SUV άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας στο γκαράζ τους οπότε το μεγάλο στοίχημα για Andy Palmer έγκειται στο γεγονός να καταφέρει αυτούς τους ανθρώπους να επιλέξουν την DBX για το καθημερινό SUV τους αντί για κάποια Porsche Cayenne ή άλλο premium SUV.
Η Cayenne αποτελεί σημαντικό σημείο αναφοράς στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητά μας δεν την ανταγωνίζονται άμεσα, αλλά η Porsche είναι μια πολύ αξιόπιστη πηγή όσον αφορά την οδήγηση και το χειρισμό και την ποιότητα κατασκευής επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin.
Όσον αφορά στην παρουσίαση της DBX σε Πεκίνο και Λος Άντζελες ο Andy Palmer ξεκαθάρισε ότι η Κίνα και οι ΗΠΑ αποτελούν τις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτου και σίγουρα η DBX προσελκύσει πολλούς καταναλωτές από τις συγκεκριμένες δύο ηπείρους.
Επίσης ανακοίνωσε πως στα μέσα του 2020 όλα τα μοντέλα της Aston Martin θα έχουν μια υβριδική ή plug-in υβριδική έκδοση! Ποια από τις δύο εκδόσεις θα επιλεχθεί ακόμη δεν έχει αποφασιστεί αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin εκτίμησε ότι οι plug-in υβριδικές εκδόσεις προσθέτουν βάρος και είναι περισσότερο πολύπλοκες σε σχέση με τα απλά υβριδικά συστήματα.
Από την άλλη μεριά βέβαια ο κ. Palmer επισήμανε ότι τα plug-in υβριδικά συστήματα μειώνουν πάρα πολύ τις εκπομπές CO2…
Πηγή: newsauto.gr