Η Ford προχωρά με γρήγορο βηματισμό προς τη νέα, ηλεκτρική εποχή. Έτσι, πέραν του plug-in υβριδικών αλλά και mild hybrid συστημάτων κίνησης που μέσα στη χρονιά θα δούμε να υιοθετείται σε όλα σχεδόν τα διαθέσιμα μοντέλα της – από το μικρό Fiesta και το Focus έως το Puma και το νέο Kuga – η Ford ετοιμάζεται μέσα στο 2020 για το εμπορικό λανσάρισμα του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου της που είδαμε να πραγματοποιεί το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες τη χρονιά που πέρασε, όπως αναφέρει το 4troxoi.gr.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ιστότοπου macheclub.com, η νέα Mustang Mach-E έχει ήδη καταφέρει να «κεντρίσει» το ενδιαφέρον 32.000 αγοραστών ανά των κόσμο – στα αυτοκίνητα αυτά δεν περιλαμβάνονται τα σχεδόν 4.000 αντίτυπα του αμερικανικού EV τα οποία προορίζονται για το επίσημο δίκτυο των αντιπροσώπων της μάρκας ανά την υφήλιο – με τη συνολική παραγωγή του μοντέλου για το πρώτο έτος, όπως έχει ήδη επιβεβαιώσει η Ford, να κυμαίνεται στα 50.000 αντίτυπα.
Θυμίζουμε πως η νέα Mustang Mach-E θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη περίπου του 2020 στην Ευρώπη σε πισωκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις και δύο εκδόσεις που σχετίζονται με τη δυναμική της μπαταρίας. Η πρώτη από αυτές θα εφοδιάζεται με έναν συσσωρευτή ενέργειας ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 75,7 kWh και 288 κυψέλες και η δεύτερη με έναν αντίστοιχο με 98,8 kWh και 376 κυψέλες. Στη δεύτερη περίπτωση και σε συνδυασμό με την έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς, η αυτονομία σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP φτάνει έως και τα 600 χλμ. Η Ford έχει ανακοινώσει πως η έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία και κίνηση σε όλους τους τροχούς αναμένεται να αποδίδει ισχύ 337 ίππων και ροπή 565 Nm – στη δε Mustang Mach-E GT, η οποία θα εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 5 δλ., η απόδοση θα «σκαρφαλώνει» στους 465 ίππους και η ροπή στα 860 Nm.
Σε ότι αφορά στη φόρτιση της μπαταρίας, η Ford προσφέρει ένα wallbox με 5πλάσια ισχύ φόρτισης σε σχέση με μια κοινή οικιακή πρίζα. Σε αυτή την περίπτωση στην έκδοση extended range RWD ανακτάται ενέργεια για την κάλυψη 62 χλμ. ύστερα από μία ώρα φόρτισης έναντι 14 χλμ./ώρα μέσω της απλής, ευρωπαϊκών προδιαγραφών πρίζα. Αξίζει να σημειωθεί πως η νέα Mustang Mach-E μπορεί να φορτιστεί σε ταχυφορτιστή έως και 150 kW – εδώ ανακτάται ενέργεια για 93 χλμ. μέσα σε 10 μόλις λεπτά, ενώ για την πλήρωση από το 10% έως και το 80% χρειάζονται μόλις 38 λεπτά.