Στα τέλη του 2018 η προετοιμασμένη από την αγωνιστική ομάδα Manthey Racing, Porsche 911 GT2 RS, έσπασε το ρεκόρ γύρου στη θρυλική πίστα του Nurburgring, όντας το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Αλλά ο εξωφρενικός χρόνος των 6:40.3 που σημείωσε το γερμανικό supercar, μάλλον πείσμωσε άλλους κατασκευαστές και εταιρείες βελτιώσεων, όπως την άγνωστη για εμάς τους Έλληνες, Litchfield. H φίρμα από το Χαμσάιρ της Μ. Βρετανίας έχοντας ως βάση ένα Nissan GT-R, αποφάσισε ότι ο χρόνος-ρεκόρ της 911 GT2 RS MR μπορεί να κατέβει ακόμα πιο κάτω.
Το GT-R LM1 RS, όπως και ονομάζεται, αποτελεί μία «ακραία» έκδοση του GT-R R35, με τον V6 twin-turbo κινητήρα των 3,8 λίτρων να αποδίδει για την περίσταση 1.217 ίππους, χάρη στα αναβαθμισμένα τούρμπο (με ίδια χαρακτηριστικά που συναντάμε στα IndyCars), που συνοδεύονται από ένα τεραστίων διαστάσεων intercooler. Χάρη στην χρησιμοποίηση εξελιγμένων υλικών, το ιαπωνικό «τέρας» αναμένεται να ζυγίζει μέχρι και μείον 400 κιλά σε σχέση με την έκδοση παραγωγής, δίνοντας μία αναλογία ίππων/βάρος που φτάνει τους 900 PS/1.000 κιλά.
Εκτός του κινητήρα, το GT-R LM1 RS έχει και άλλες, σημαντικές αλλαγές όπως τα αναβαθμισμένα φρένα της Alcon, που συνδυάζουν carbon-κεραμικούς δίσκους, αλλά και την εξελιγμένη από την Öhlins ανάρτηση. Ανάλογο της κατασκευής είναι και το αεροδυναμικό πακέτο, όπως ο μεγάλος πίσω διαχύτης και η πληθώρα αεροδυναμικών πτερυγίων, στοιχεία που θα βοηθήσουν τα μέγιστα για την συμπεριφορά του «Godzilla» στο Ρινγκ. Ραντεβού λοιπόν τον προσεχή Σεπτέμβριο, για να δούμε εάν το ιαπωνικό supercar θα καταφέρει να «σπάσει» το ρεκόρ της Porsche 911 GT2 RS MR.