Είναι δεδομένο πως η κατηγορία των κλασικών sedan αλλά και των stationwagon εκδόσεων τους βρίσκεται σε ένα μεταίχμιο καθώς τα SUV έχουν κλέψει ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της αγοράς τους και αυτή τη στιγμή δεν είναι απόλυτα σίγουρη ακόμα και η επιβίωση τους. Ωστόσο το Passat αποτελεί ένα από τα μακροβιότερα μοντέλα στη γκάμα της Volkswagen με τη γερμανική εταιρία να μην έχει αφήσει την παραμικρή υπόνοια σκέψεων για διακοπή της καριέρας του, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Αντίθετα το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι φήμες που μιλούν για την έλευση ηλεκτρικής έκδοσης στη γκάμα. Θυμίζουμε πως το Passat είναι από τα πρώτα μοντέλα της Volkswagen που έχουν μπει στην εποχή του εξηλεκτρισμού με την plug-in υβριδική έκδοση GTE η οποία συνδυάζει έναν 1.4 TSI κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα προσφέροντας τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας που πλησιάζει τα 60 χιλιόμετρα.
Έτσι λοιπόν σε πρόσφατη συνέντευξή του κατά τη διάρκεια της έκθεσης του Σικάγο ο Johan de Nysschen, επικεφαλής της Volkswagen Αμερικής σημείωσε μεταξύ άλλων πως είναι πολύ πιθανό ο διάδοχος του Passat να μην έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό δημιουργεί συνδέσεις με το πρωτότυπο I.D. Vizzion που έχει παρουσιάσει η Volkswagen ως μια από τις πιθανές εκδοχές που μπορεί να διανθήσει την γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων. Αρκετοί λοιπόν παραλληλίζουν τον χρηστικό χαρακτήρα του I.D. Vizzion με αυτόν του Passat αναφέροντας πως δεν θα ήταν παράλογο να μιλάμε για την επόμενη γενιά του Passat και μάλιστα με βάση τα χρονοδιαγράμματα που έχουν δοθεί η πρεμιέρα θα μπορούσε να γίνει μέσα στο 2021 και η εμπορική πορεία να ξεκινήσει το 2022.