Η τρίτη γενιά του Audi R8 βρίσκεται σε πρώιμα στάδια εξέλιξης από τους μηχανικούς της γερμανικής μάρκας. Σε συνέντευξή του, ο επικεφαλής της Audi Sport, Oliver Hoffman, ανέφερε στο Top Gear ότι δεν έχουν παρθεί προς το παρόν ριζικές αποφάσεις σχετικά με την τεχνολογία και την πλατφόρμα του επερχόμενου R8, ωστόσο -πρόσθεσε- ότι το νέο R8 θα πληροί όλους τους κανονισμούς παγκοσμίως και αυτό σημαίνει ότι ένα μέρος της “καρδιάς” του θα λειτουργεί με… "ρεύμα", όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Εφόσον λοιπόν το νέο Audi R8 φέρει και ηλεκτρισμό, τότε το σίγουρο είναι ότι το τρίτης γενιάς R8 θα μπορεί να έχει περισσότερη ιπποδύναμη κάτω από το πίσω καπό του, χωρίς τη χρήση θηριώδους θερμικού μοτέρ. Παράλληλα, τα δύσκολα της υβριδικοποίησης των αυτοκινήτων είναι το βάρος. Συνεπώς οι μηχανικοί θα δουλέψουν σκληρά πάνω σε αυτό, δηλαδή θα προσπαθήσουν να κρατήσουν όσο το δυνατόν πιο χαμηλά το συνολικό βάρος του supercar.
Στην ερώτηση που έγινε προς τον Hoffman σχετικά με τον ήχο που θα “χάσει” το hybrid supercar, ανέφερε ότι εργάζονται για να εξελίξουν ένα σύστημα που θα παράγει εντυπωσιακό ήχο, χωρίς να χαθεί η ευχάριστη “μελωδία” από τα αυτιά των φανατικών petroheads. Τέλος, ο επικεφαλής του τμήματος, δήλωσε ότι γίνονται μεγάλες προσπάθειες για να κρατηθεί εν ζωή ο V10 κινητήρας, αλλά δεν είναι ακόμα σίγουρο εάν αυτός θα είναι που θα συνεργάζεται με το ηλεκτρικό σύνολο.