Με προβλεπόμενη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 600 χιλιόμετρα στο πλαίσιο του πρωτοκόλλου WLTP, η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E στοχεύει να βάλει τέλος στο «άγχος αυτονομίας», αποτελώντας για την Ford την αιχμή του δόρατος σε μία ραγδαία αναπτυσσόμενη γκάμα εξηλεκτρισμένων οχημάτων.
Οι πελάτες της Ford στην Ευρώπη θα μπορούν έως τα τέλη του 2021 να επιλέξουν ένα από τα 18 εξηλεκτρισμένα οχήματα της, με τα 14 από αυτά να διατίθενται κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Η εταιρεία υπόσχεται να προσφέρει εξηλεκτρισμένες εκδόσεις σε όλα τα μελλοντικά επιβατικά μοντέλα της. Σε όλο τον κόσμο, η Ford επενδύει πάνω από 11 δισ. δολάρια για τον εξηλεκτρισμό των οχημάτων της.
Τα εξηλεκτρισμένα οχήματα της Ford βασίζονται σε μία γκάμα τεχνολογιών που περιλαμβάνει ήπια υβριδικά (48-volt), πλήρως υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, προσφέροντας έτσι καινοτόμες λύσεις, οι οποίες ταιριάζουν σε όλες τις απαιτήσεις των αγοραστών. Η Ford εκτιμά ότι το όφελος στο κόστος καυσίμου που θα έχουν οι πελάτες της μόνο από τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις των μοντέλων Fiesta, Focus και Kuga, μπορεί να ξεπεράσει τα 30 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.