Για πρώτη φορά, θα διατεθούν 8 εκδόσεις κινητήριων συστημάτων για το δημοφιλές μοντέλο της γερμανικής μάρκας. Το ξεκίνημα όμως της εμπορικής του πορείας στην ελληνική αγορά, αφορά στις παρακάτω επιλογές, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
1.5 TSI με 130 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων
Με απόδοση 130 PS μεταξύ 5.000 και 6.000 rpm, ο TSI του νέου Golf είναι ένας ισχυρός και υψηλής τεχνολογίας βενζινοκινητήρας. Χάρη στην τεχνολογία Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management), δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους μπορούν να απενεργοποιηθούν σχεδόν ανεπαίσθητα και όσο το δυνατό συχνότερα, ελαχιστοποιώντας τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων. Ένα turbo με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) προσφέρει εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά σε κάθε περιοχή στροφών κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.400 και 4.000 rpm. Με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων (MQ200), το Golf 1.5 TSI μπορεί να επιταχύνει 0-100 km/h σε 9,2 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε ταχύτητες μέχρι 214 km/h.
1.5 TSI με 150 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων
Με μέγιστη ισχύ 150 PS, η συγκεκριμένη έκδοση του TSI στο νέο Golf είναι επίσης εξοπλισμένη με τεχνολογία Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management) και 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (MQ200). Αυτός ο βενζινοκινητήρας προσφέρει επίσης τη μέγιστη απόδοση μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή 250 Nm παράγεται σε μια κλίμακα στροφών του κινητήρα 1.500-3.500 rpm. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 224 km/h ενώ το 0 – 100 km/h επιτυγχάνεται σε 8,5 δευτερόλεπτα.
1.5 eTSI με 110 kW (150 PS) και DSG
Ο 1.5 eTSI με ισχύ 150 PS μπορεί επίσης να συνδυαστεί με ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7-σχέσεων (DQ200) ως στάνταρ. Έχει τα ίδια χαρακτηριστικά ισχύος με τον 1.5 TSI (η μέγιστη ισχύς μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ.) με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Έχει ίδιου μεγέθους ροπή 250 Nm, διαθέσιμη σε μια περιοχή από 1.500 έως 3.500 rpm. Το Golf 1,5 eTSI επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 224 km/h.
2.0 TDI με 150 PS και DSG
Ο μέχρι στιγμής πιο ισχυρός κινητήρας TDI του νέου Golf αποδίδει 150 PS μεταξύ 3.500-4.000 rpm. Αυτό το επίπεδο ισχύος συνδέεται με ένα DSG 7-σχέσεων. Η εντυπωσιακή μέγιστη ροπή των 360 Nm επιτυγχάνεται ανάμεσα στις 1.750 και 3.000 rpm. Η έκδοση των 150 PS είναι εξοπλισμένη με το διπλό σύστημα ψεκασμού AdBlue (Twin Dosing). Μπορεί να επιτύχει ταχύτητες 223 km/h, το Golf 2.0 TSI DSG μπορεί επίσης να επιταχύνει σε 100 km/h σε μόλις 8,8 δευτερόλεπτα.