Η οικογένεια Land Rover έχει μεγαλώσει τα τελευταία χρόνια για να συμπεριλάβει διάφορα και διαφορετικά μοντέλα που φέρουν τα διακριτικά Range Rover και Discovery. Η πρώτη έβαλε στην γκάμα της τα Range Rover, Sport, Velar και Evoque, ενώ η δεύτερη μεγάλωσε την σύνθεση του line up της με το Discovery και το «μικρότερο» Discovery Sport. Το ίδιο περιμένουμε και για το νέο Defender, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Οι πλατφόρμα, που θα δημιουργηθεί, θα είναι ένα επιπλέον έξοδο, όμως από μία τέτοια διαίρεση της γκάμας θα επωφεληθούν και άλλες σειρές μοντέλων όπως τα premium Range Rover και φυσικά το Defender, το οποίο θα αποκτήσει μία πλήρη σειρά αυτοκινήτων.
Οι σκέψεις για ένα μικρότερο Defender, με το όνομα 80, υπήρχαν από τον Δεκέμβριο, όμως οι Βρετανοί «κράτησαν» το project, λόγω Brexit. Μάλιστα για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά οι μηχανικοί της Land Rover συζητούν την χρήση μιας νέας πλατφόρμας με κωδικό «D10» η οποία είναι εξελιγμένη με την Tata και την αποκαλούν (O.M.E.G.A-Arc Optimal Modular Efficient Global Advanced Architecture) και είναι μια μικρότερη και φθηνότερη έκδοση της πλατφόρμας αλουμινίου της Land Rover. Βέβαια σε αυτό το όχημα η τετρακίνηση θα είναι προαιρετική.
Παράλληλα με αυτό το project διέρρευσε από την Αυστραλία και μία πιθανή μεγαλύτερη έκδοση του Defender (το 130). Το νέο SUV υποτίθεται ότι θα ξεπερνά σε μήκος το 110 για να δώσει μεγαλύτερους χώρους στους πίσω επιβάτες. Οι φήμες που ήθελαν και ένα ελαφρύ ανοιχτό φορτηγό να βγαίνει από την γραμμή παραγωγής διαψεύστηκαν μετά την αποτυχία της Mercedes-Benz X-Class.