Το μοντέλο της γερμανικής μάρκας προσφέρει άνετες μετακινήσεις και αυτό χάρη στην ιδιαίτερη προσοχή που έχει δοθεί στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις του. Ας τα δούμε ποιο αναλυτικά, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Εμπρός ανάρτηση με γόνατα McPherson
Στο εμπρός μέρος το Golf, διαθέτει άξονα McPherson (μετατρόχιο 1,549 mm) με χαμηλότερα ψαλίδια βάσης που εξασφαλίζει βέλτιστο χειρισμό και κατευθυντικότητα. Οι όποιοι κραδασμοί αποσβένονται πολύ ισορροπημένα. Ένα υποπλαίσιο βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο σε σχέση με τον εμπρόσθιο άξονα. Το πλαίσιο αυτό έχει σχεδιαστεί για υψηλή ακαμψία και υποστηρίζει την έδραση του τιμονιού και του κινητήρα μαζί με τα εξαρτήματα του εμπρός άξονα.
Σε συνδυασμό με τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (DCC), το υποπλαίσιο υλοποιείται με εξαιρετικά άκαμπτη δομή αλουμινίου, η οποία είναι περίπου τρία κιλά ελαφρύτερη και βελτιώνει έτσι τη δυναμική οδήγησης. Η επίσης ιδανικού βάρους σωληνωτή αντιστρεπτική ράβδος αυξάνει σημαντικά την ακαμψία του νέου Golf. Οι λαστιχένιες βάσεις είναι άμεσα βουλκανισμένες πάνω στην αντιστρεπτική ράβδο, δημιουργώντας ένα ενιαίο τμήμα, εξασφαλίζοντας βέλτιστα ακουστικά χαρακτηριστικά καθώς και εξαιρετική απόκριση στις εντολές του οδηγού και κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά. Τα ελαστικά στηρίγματα των εγκάρσιων συνδέσμων έχουν βελτιστοποιηθεί για μεγαλύτερη άνεση και μεγαλύτερη ακρίβεια οδήγησης.
Πίσω ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα
Στα προσθιοκίνητα Golf με ισχύ έως 150 PS, η πίσω ανάρτηση υλοποιείται με ημιάκαμπτο άξονα. Ο αρθρωτός ελαφρύς άξονας (μετατρόχιο 1.519 mm) αποτελείται από ένα εγκάρσιο προφίλ ανοιχτό στον κάτω μέρος, στο οποίο συγκολλάται μία πλάκα σε κάθε ένα από τα εξωτερικά άκρα. Ανάλογα με το μήκος αυτών των πλακών επιτυγχάνονται διαφορετικοί βαθμοί στρέψης.
Αυτή η προσέγγιση παρέχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα βάρους σε σύγκριση με την πιο κλασσική αντιστρεπτική ράβδο. Η συγκεκριμένη διάταξη βελτιστοποιεί τη στρεπτική συμπεριφορά και την εγκάρσια ακαμψία. Ο αρθρωτός ελαφρύς άξονας ταιριάζει ιδανικά σε μικρούς κινητήρες και προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά άνεσης και χειρισμού σε συνδυασμό με τα γόνατα McPherson μπροστά. Ένας άξονας με υψηλότερο βαθμό στρέψης χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με το προαιρετικό sport set-up. Οι βάσεις τοποθέτησης του άξονα έχουν επανασχεδιαστεί ως υδρο-θάλαμοι για να αυξήσουν την οδηγική άνεση και τις ακουστικές ιδιότητες του άξονα.