Ο βασιλιάς της σειράς 911 τροφοδοτείται πλέον από έναν νέο εξακύλινδρο κινητήρα twin-turbo 3,8 λίτρων, που παράγει 650 PS και ροπή 800 Nm μεταξύ 2.500 και 4.500 rpm, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Χρησιμοποιεί επίσης ένα πολύ έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, που τη βοηθά να κάνει το κλασικό 0-100 km/h σε 2,7 δεύτερα και ένα 0-200 km/h σε 8,9, ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα από τον προκάτοχό της, ο οποίος δικαίως χαρακτηρίζεται ακόμη και σήμερα ένα από τα πιο γρήγορα σπορ αυτοκίνητα στον κόσμο. Η μέγιστη ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη, στα 330 km/h.
Ο νέος κινητήρας εξακολουθεί να φορά τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, τώρα όμως υπερσυμπιεστής και στρόβιλος στρέφονται προς αντίθετες κατευθύνσεις. Τα καυσαέρια ελέγχονται ηλεκτρονικά για ταχύτερη απόκριση, ενώ η Porsche προσέθεσε και νέα μπεκ ψεκασμού καυσίμου για μια πιο ελεγχόμενη και αποτελεσματική διαδικασία καύσης. Αυτό καθιστά τον κινητήρα προφανώς όχι μόνο πιο ισχυρό αλλά πολύ πιο πρόθυμο σε σχέση με πριν. Τα συστήματα ψύξης και εισαγωγής είναι επίσης πλήρως ανασχεδιασμένα, επιτρέποντας την βελτιωμένη τροφοδότηση αέρα στον κινητήρα. Η νέα 911 Turbo S διαθέτει συνολικά τέσσερις εισαγωγές αέρα για τον twin-turbo flat-six, δύο στα πίσω φτερά και άλλες δύο στο κάλυμμα του κινητήρα.
Η νέα 911 Turbo S διαθέτει την τελευταία γενιά του PASM, που περιλαμβάνει ταχύτερα και ακριβέστερα ελεγχόμενα αμορτισέρ αλλά και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Η ενεργή αεροδυναμική περιλαμβάνει ένα εμπρός σπόιλερ δύο επιπέδων και φυσικά μια πίσω πτέρυγα επίσης δύο σταδίων. Όταν λειτουργεί το Sport Plus, η μπροστινή αεροτομή και η πίσω πτέρυγα έχουν επεκταθεί πλήρως. Ως στάνταρ, η νέα Porsche 911 Turbo S έρχεται με ορθογώνια μαύρη απόληξη εξάτμισης, οι πελάτες όμως μπορούν να επιλέξουν επίσης τις μεγάλες στρογγυλές “μπούκες” στις άκρες. Η Porsche θα προσφέρει επίσης επιλογή “sports chassis”, η οποία μειώνει περαιτέρω το ύψος της ανάρτησης κατά 10mm, συμπληρώνοντας το PASM.