Η ΑΒΤ δίνει μια προοπτική για την εμφάνιση αλλά και την απόδοση του RS7 που ακόμα και από την ίδια την Audi, δύσκολα θα μπορούσαν να πουν «όχι».
Χρησιμοποιώντας ποιοτικά υλικά και έχοντας την εξαιρετική προσαρμογή στο φινίρισμα να αποτελεί μεγάλο «όπλο» στα χέρια των τεχνικών της ABT, η πρόταση που αφορά το RS7 είναι εξίσου εντυπωσιακή και αποδοτική. Δεν είναι μόνο η εμφάνιση που κάνει το συγκεκριμένο RS7 να ξεχωρίζει, με λεπτομέρειες που το κάνουν όσο εξωστρεφές πρέπει για ένα αυτοκίνητο με αυτή την απόδοση. Είναι και οι επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη και την ανάρτηση που το κάνουν πραγματικά ιδανικό για όσους θέλουν το απόλυτο Audi RS7.
Οι 740 ίπποι του κινητήρα (από 600 που διαθέτει στην εργοστασιακή του μορφή το RS7) και τα… 93,8 (!) kgm της ροπής από τον twin-turbo V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων καταλήγουν στο δρόμο μέσω της τετρακίνησης, με τη βοήθεια και του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Η ABT δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες για τις επιδόσεις του δημιουργήματός της, αλλά και μόνο να φανταστεί κανείς κάποια βελτίωση από τα εργοστασιακά δεδομένα με τους 600 ίππους, έχει μια καλή εικόνα για το τι να μπορεί να περιμένει. Θυμίζουμε πως για το RS7 η Audi ανακοινώνει επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και η τελική είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα αλλά μπορεί να φτάσει μέσω ενός συγκεκριμένου προγράμματος που διατίθεται με την αγορά του αυτοκινήτου, έως και τα 305 χλμ./ώρα.
Στο αυτοκίνητο της ABT ξεχωρίζουν οι ζάντες των 22 ιντσών που «μασκάρουν» κάπως τις αλλαγές στην ανάρτηση, από τις οποίες έχει προκύψει και η μικρότερη απόσταση από το έδαφος. Πολύ ανθρακόνημα στα τμήματα του αεροδυναμικού πακέτου της ΑΒΤ, το οποίο τονίζει τα χαρακτηριστικά διατηρώντας χαμηλά το βάρος, ενώ επιδεικνύει ιδιαίτερα υψηλή αντοχή.
Πηγή: newsauto.gr