Το 2012, το Peugeot 208 Phase 1 ήταν το πρώτο όχημα παραγωγής με το i-Cockpit, όμως η ιδέα είχε εφαρμοστεί στο πρωτότυπο SR1 του 2010, όταν ο Gilles Vidal, εγκαινίαζε μια νέα εποχή σχεδιασμού της Peugeot, όπως γράφει το newsauto.gr.
Η χρονιά του 2010 ήταν αυτή όπου ο Gilles Vidal έγινε διευθυντής του σχεδιαστικού τμήματος της Peugeot αλλά και αυτή που το i-Cockpit έκανε την εμφάνισή του στα πρωτότυπα (αρχικά) και μοντέλα της Peugeot αργότερα. Το project car Exalt ενέπνευσε έντονα το ταμπλό του νέου Peugeot 508. Στο νέο 208, η αρχιτεκτονική του i-Cockpit εμπνέεται άμεσα από το πρωτότυπο Fractal. Η τρισδιάστατη οθόνη προέρχεται από το Quartz. Όλα τα πρωτότυπα λοιπόν συντέλεσαν ώστε η πρόταση αυτή να γίνει πραγματικότητα στην γκάμα του Γαλλικού αυτοκινήτου.
Το Peugeot i-Cockpit δεν σταμάτησε ποτέ να εξελίσσεται, διατηρώντας παράλληλα τα κύρια συστατικά του. Η πρώτη πλήρης εφαρμογή του ήταν στο 3008 με το: Μικρό τιμόνι για καλύτερη αίσθηση οδήγησης και καλύτερο χειρισμό, το επάνω μέρος του ψηφιακού HD πάνελ με διάφορες διαμορφώσεις και γραφικά, μια μεγάλη οθόνη αφής HD, μια σειρά από διακόπτες σε σχήμα πλήκτρων, που επιτρέπουν άμεση και μόνιμη πρόσβαση στις κύριες λειτουργίες άνεσης.
Με τρία επίπεδα προβολής πληροφοριών το i-Cockpit προσφέρει εργονομία και άνεση στην οδήγηση την οποία αντιλαμβάνεστε μέσω της Όρασης της Αφής και της αίσθησης στο Σώμα σας. Όραση: Οι πληροφορίες προβάλλονται στο οπτικό πεδίο του οδηγού, έτσι ώστε να μην αποσπάτε η προσοχή του από τον δρόμο. Αφή: Τα υλικά είναι ευχάριστα στην επαφή και λειτουργικά τοποθετημένα. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8 Shift and Park by wire είναι διαισθητικό και εργονομικό στην χρήση του. Τα paddles στο τιμόνι σας επιτρέπουν να αλλάζετε σχέσεις χειροκίνητα χωρίς να «βγείτε» από την αυτόματη λειτουργία. Σώμα: Η καμπίνα των επιβατών έχει αρχιτεκτονική η οποία δίνει την αίσθηση, του χώρου του πιλοτήριο που τυλίγεται γύρω από τους επιβάτες του. Τα μπροστινά καθίσματα παρέχουν άνεση και υποστήριξη στο σώμα του οδηγού και συνοδηγού.
Προσαρμοσμένο σε κάθε μοντέλο. Στην σχεδίαση τουi-cockpit, λήφθηκαν υπόψη πολλοί κανόνες όσον αφορά την εργονομία, την ορατότητα και το σχήμα του αυτοκινήτου ενώ τα ανθρωπομετρικά δεδομένα που μελετήθηκαν σε παγκόσμια κλίμακα καθοδήγησαν τους αρχιτέκτονες της μάρκας για τις διαστάσεις το σχήμα και την εμφάνιση του ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Δεν έχει σημασία το ύψος του οδηγού. Στην πραγματικότητα, έχει ληφθεί υπ’ όψη η αναλογία μεγέθους κορμού/ποδιών. Για παράδειγμα, ορισμένα άτομα έχουν μεγαλύτερο κορμό σε σύγκριση με το μήκος των ποδιών τους ή και το αντίθετο. Εάν το μέσο ύψος ενός άνδρα είναι 1,76 μέτρα, το ύψος της προτομής του κυμαίνεται από 87 έως 98 εκατοστά. Το οποίο έχει άμεσο αντίκτυπο στο πως οι οδηγοί βλέπουν τις ενδείξεις του πίνακα. Αυτά τα ανθρωπομετρικά δεδομένα επέτρεψαν τον υπολογισμό του εύρους ρύθμισης των καθισμάτων ή του τιμονιού, προκειμένου να κάνετε καλύτερη την εργονομία του οχήματος, ανεξάρτητα από τον σωματότυπο του οδηγού.
Η χρήση του i-Cockpit
H συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων Peugeot διαθέτουν i-Cockpit: 208 & 2008/308 & 308 SW / RIFTER / 3008 & 5008/508 & 508 SW. Εστιάστε στο τρισδιάστατο πίνακα οργάνων ελέγχου λειτουργιών Όπως σε όλα τα ταμπλό των μοντέλων της Peugeot, οι πληροφορίες βρίσκονται στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Το είδαμε πρώτα στο νέο Peugeot 208, το i-Cockpit 3D, είναι μια πραγματική καινοτομία, μία πρωτιά στην κατηγορία.
Ανάλογα με την έκδοση, το σύμπλεγμα οργάνων του Peugeot i-Cockpit 3D προβάλλει πληροφορίες όπως σε ένα ολόγραμμα ή σε ένα jet fighter. Οι ενδείξεις είναι δυναμικές και κινούμενες: Εμφανίζονται στο μάτι ανάλογα με το βαθμό σπουδαιότητας ή του επείγοντος, με αύξηση της αντιδραστικότητας σε χρόνο 0,5 δευτερολέπτων. Βελτιώνει την οδήγηση με κάθε τρόπο: δίνοντας αποδοτικότητα, ευχάριστο περιβάλλον. Ενώ η ασφάλεια έχει τον πρώτο λόγο.
Στο κέντρο του ταμπλό, η οθόνη αφής έχει μια μεγάλη οθόνη 10 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση). Μπορεί να λειτουργήσει τόσο μέσω αφής ή με τους διακόπτες Toggle όσο και με το νέο σύστημα φωνητικού ελέγχου.