Το Honda S2000 (1999-2009) είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ιαπωνικά σπορ μοντέλα των προηγούμενων δεκαετιών, με την αξία του να παρουσιάζει ανοδική πορεία στην αγορά των μεταχειρισμένων.

Αυτό που έγινε όμως στη δημοπρασία του Bring a Trailer την πρωτομαγιά δεν έχει επαναληφθεί, καθώς ένα εξαιρετικό παράδειγμα του μοντέλου πουλήθηκε έναντι $76.500 (€69.921 με τη σημερινή ισοτιμία).

Το συγκεκριμένο S2000, είναι η ειδική έκδοση Club Racer (CR) που κυκλοφόρησε το 2008 σε περιορισμένο αριθμό 700 μονάδων αποκλειστικά για την αμερικανική αγορά. Επιπλέον, είναι ένα από τα 140 που βάφτηκαν στην απόχρωση Rio Yello Pearl ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο τη συλλεκτική του αξία.

Σε σχέση με τα "απλά" S2000, το CR ξεχωρίζει αισθητικά χάρη στην προέκταση του εμπρός προφυλακτήρα, την σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος, το μεταλλικό κάλυμμα πίσω από τα καθίσματα και φυσικά από τα διακριτικά εμβλήματα. Για εξοικονόμηση βάρους έχουν αφαιρεθεί η υφασμάτινη αναδιπλόυμενη οροφή και ο μηχανισμός της, τα οποία αντικαταστάθηκαν από σκληρή αφαιρούμενη οροφή σε μαύρο χρώμα.

Στην καμπίνα βρίσκουμε υφασμάτινα καθίσματα και κίτρινες ραφές στις πόρτες και το δερμάτινο τιμόνι, ενώ το συγκεκριμένο μοντέλο έχει στον εξοπλισμό του Air Conditiion και ηχοσύστημα - δύο στοιχεία που ήταν προαιρετικά για το Club Racer.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρα VTEC 2,2 λίτρων με απόδοση 242 PS και 220 Nm. Η δύναμη μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης Torsen. Σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, το Club Racer έχει νέα ρύθμιση για το τιμόνι, σφιχτότερη ανάρτηση και επεμβάσεις στο πλαίσιο για αύξηση της ακαμψίας. Οι γκρι πεντάκτινες ζάντες 17" φορούν μεικτά ελαστικά Bridgestone διαστάσεων 215/45 εμπρός και 255/40 πίσω.

Με μόλις 2.100 km στο οδόμετρο, αυτό το S2000 βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας, όπως αποκαλύπτουν και οι φωτογραφίες από το εσωτερικό, τον κινητήρα και τα μηχανικά του μέρη. Ευχόμαστε ο νέος του ιδιοκτήτης να το απολαύσει εντός και εκτός πίστας, εκτός βέβαια αν το αγόρασε ως επένδυση, οπότε θα περάσει τον περισσότερο χρόνο του μέσα σε γκαράζ.

Πηγή: drive.gr