Η Jaguar θα υιοθετήσει ένα ξεχωριστό σχεδιαστικό μοτίβο για να ενισχύσει την ταυτότητα μάρκας. Το μοτίβο αυτό θα έχει μία σχέση με την παράδοση της εταιρίας αλλά δεν θα βασιστεί σε αυτήν, όπως αναφέρει το newsauto.gr.
Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Jaguar, Julian Thomson, λέει ότι χρειάζεται μεγαλύτερη εστίαση στη διαφοροποίηση των προϊόντων της παραδοσιακή Αγγλικής εταιρίας. Τα πιο τολμηρά σχέδια αναμένεται να ενισχύσουν την αποκλειστικότητα αλλά και να κάνουν περισσότερο ελκυστική την μάρκα. Μάλιστα ο Thomson σχεδιάζει να ξεκινήσει από το εσωτερικό των μοντέλων ώστε να τα κάνει πιο ελκυστικά.
Το παγκόσμιο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας μπαίνει σε μία από τις πιο ταραχώδεις φάσεις της στην ιστορία του. Με αρκετές προκλήσεις όπως η ηλεκτροκίνηση και η αυτόνομη οδήγηση, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να βρουν τρόπους προσαρμογής στην μεταβαλλόμενη παγκόσμια τάξη. Η Βρετανική μάρκα Jaguar σχεδιάζει να αξιοποιήσει αυτήν την ευκαιρία για αλλαγές και να δημιουργήσει μια πιο έντονη ταυτότητα ενσωματώνοντας μια πιο ξεχωριστή σχεδιαστική γλώσσα.
Ο Julian Thomson, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία ως διευθυντής σχεδιασμού στην Jaguar πέρυσι, δήλωσε σε συνέντευξη του σε site σχεδιασμού: «Τους τελευταίους μήνες, πειραματιζόμαστε με τα όρια της μάρκας. Τώρα είναι η ώρα να αλλάξουμε το σκηνικό και να ξεκινήσουμε από την αρχή». Ο επικεφαλής σχεδιαστής πιστεύει ότι τα τελευταία χρόνια η μάρκα έγινε πιο σύγχρονη και μπαίνει σε μια περίοδο επέκτασης και ενοποίησης. Ωστόσο, η πρόκληση που βρίσκεται μπροστά είναι η αξιοποίηση της εταιρίας και πως οι άνθρωποι την βλέπουν. Βλέπουμε πολλές νέες μάρκες από την Κίνα, νεοσύστατες εταιρείες από την Αμερική και έντονο ανταγωνισμό, ιδιαίτερα από τους Γερμανούς. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσουμε μια πολύ ισχυρή ταυτότητα Jaguar. Θέλουμε πραγματικά να βασιστούμε στην ιστορία μας γιατί αυτό θέλουν οι πελάτες μας, να γίνουν μέρος αυτού του αποκλειστικού club».
Η γκάμα της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι γνωστό ότι έχει την δική της οικογενειακή εμφάνιση, που μοιράζεται πολλά σχεδιαστικά στοιχεία, ανάμεσα στα μοντέλα. «Θα ήθελα τα αυτοκίνητά μας να ξεχωρίζουν περισσότερο και να είναι πιο διαφορετικά από ότι είναι αυτή τη στιγμή. Θα ήθελα οι εσωτερικοί χώροι να είναι πιο ξεχωριστοί και τα αυτοκίνητα να φαίνονται ακόμα πιο όμορφα. Θέλω να είναι πιο αναγνωρίσιμα» είπε ο Thomson, ο οποίος σχεδιάζει να ακόμη και να ξεφύγει από την παράδοση για να προσθέσει «εξαιρετικά αυτοκίνητα στη γκάμα της Jaguar».
Δεδομένου ότι η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία λειτουργεί με βάση χαμηλότερου όγκου παραγωγής από τους Γερμανούς αντιπάλους της, υπάρχει μια αίσθηση αποκλειστικότητας, η οποία πρέπει να ενισχυθεί. Σε αυτό βοηθά, το νέο Advanced Product Creation Centre της Jaguar/Land Rover. Οι νέες εγκαταστάσεις παρουσιάστηκαν πέρυσι και κρατούν κάτω από την ίδια στέγη: το σχεδιασμό, την εξέλιξη των μηχανικών μερών και το τμήμα marketing. Εδώ, οι σχεδιαστές μπορούν να αξιοποιήσουν τα πιο πρόσφατα τεχνολογικά εργαλεία για να επεξεργαστούν περισσότερες παραλλαγές μοντέλων, με δημιουργική ελευθερία.
Σύμφωνα με τον Thomson η συνεχιζόμενη κρίση του COVID-19, θα έχει αντίκτυπο στην κατεύθυνση σχεδιασμού της εταιρείας λόγω της διαφορετικής αντίληψης των ανθρώπων για την προσωπική κινητικότητα με δραματικές μειώσεις της ρύπανσης και της κυκλοφορίας. «Θα δούμε πραγματικά μια μεγάλη αλλαγή στη στάση των ανθρώπων σχετικά με τις μεταφορές και τα πολυτελή αυτοκίνητα. Αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για ηλεκτρικά και μικρότερα σε μέγεθος αυτοκίνητα».
Όσον αφορά τα μελλοντικά προϊόντα, η εταιρεία ετοιμάζει το κορυφαίο J-Pace SUV (κάτω κατασκοπευτική εικόνα) που βρίσκεται σε εξέλιξη, το οποίο αναμένεται να αποκαλυφθεί το επόμενο έτος. Εργάζεται επίσης σε ένα ηλεκτρικό πολυτελές sedan XJ που πρόκειται να κάνει ντεμπούτο τους προσεχείς μήνες.