Η BMW 6 Series GT μπορεί να μην κάνει «κλικ» στους εύπορους πελάτες της BMW που διαλέγουν SUV. Αλλά προσφέρει μια λιγότερο «σκληροτράχηλη» επιλογή στους οικογενειάρχες, με το νέο MY να εξελίσσεται ελαφρά σε στιλ και μοτέρ, όπως αναφέρει το drive.gr.
Είχε έρθει πια η ώρα για φρεσκάρισμα σε ένα από τα «niche» μοντέλα της BMW. Η 6 Series Gran Turismo αλλάζει ύστερα από τρία χρόνια μιας μάλλον διακριτικής καριέρας, καθώς η πελατεία στις premium εταιρείες προσανατολίζεται κατά προτεραιότητα στα SUV.
Εδώ αξίζει να ειπωθεί ότι η 6άρα GT προορίζεται μάλλον για αγορές όπως η Κίνα ή οι Ηνωμένες Πολιτείες, όπου οι μακριές μπερλίνες πάνε καλύτερα με το αχανές… τοπίο. Με μήκος λοιπόν περίπου 5,1 m, η 6άρα GT πλησιάζει σε μήκος την BMW 7 Series, αλλά με πιο πρωτότυπο στιλ.
Ο τρόπος σχεδιαστικής δημιουργίας «και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ» της προηγούμενης 6 GT, παραμένει και στην ανανεωμένη στην ημερήσια διάταξη. Το αυτοκίνητο εξακολουθεί να πατά σε δύο βάρκες, αυτή του ψηλωμένου αυτοκινήτου και αυτή της κλασικής μπερλίνας. Έτσι, τα στοιχεία που εξελίχτηκαν στην ανανεωμένη 6άρα GT παραμένουν οι συνήθεις ύποπτοι: Η φωτεινή υπογραφή που έγινε παρόμοια με της άρτι ανανεωμένης 5άρας και φιλοξενείται από στάνταρ προσαρμοζόμενα φώτα LED (ή έξτρα Laser) και το ανασχεδιασμένο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Πινελιές, πραγματικά ανάξιες λόγου για να αποκτήσουν σοβαρή έννοια ανασχεδιασμού.
Στην καμπίνα, βρίσκουμε δερμάτινη ταπετσαρία από το στάνταρ κιόλας επίπεδο εξοπλισμού, υλικά κατά τα ειωθότα πρώτης διαλογής και μια μεγάλη οθόνη 12,3 ιντσών. Όλα συνδυασμένα με πολύ ευρύχωρο εσωτερικό, καθώς -μην ξεχνάμε- το μεταξόνιο υπερβαίνει τα τρία μέτρα. Ανάλογη είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ με 600 λίτρα στην κλασική διαμόρφωση, αλλά που μπορεί να φτάσει τα 1.800 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.
Η μικρή καινοτομία που υπάρχει κάτω από το καπό όλων των 6 Series Gran Turismo ακούει στην κοινότοπη πλέον λέξη «μικροϋβριδισμός». Κάτι που μεταφράζεται σε μια 48βολτη μπαταρία που επιτρέπει την αποθήκευση αρκετής ενέργειας για κάμποσο ελεύθερο τροχασμό (ειδικά κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος με χαμηλή ταχύτητα), αλλά και για να κερδίσεις μια προσωρινή ώθηση 11 ίππων.
Όσον αφορά τους κινητήρες, η γκάμα αποτελείται από δύο μοτέρ βενζίνης: Δίλιτρος 4κύλινδρος με 258 άλογα και 3λιτρος 6κύλινδρος με 333 άλογα. Πιο πλούσια η γκάμα σε ντίζελ, διαθέτει έναν δίλιτρο 4κύλινδρο κινητήρα με 190 ίππους και τον 6κύλινδρο 3.0 σε δύο εκδόσεις ισχύος: 286 και 340 ίπποι. Οι τετρακίνητες εκδοχές xDrive της ανανεωμένης 6 Series Gran Turismo διατηρούνται όπως και πριν για τις 6κύλινδρες εκδόσεις, ενώ το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ σε ολόκληρη την γκάμα.