Στα πλαίσια της πρόσφατης ανανέωσης της Ε-Class, η γερμανική εταιρεία ανανεώνει και τις κορυφαίες εκδόσεις Ε 63 και E 63 S που εξακολουθούν να φέρουν την υπογραφή της Mercedes-AMG, όπως αναφέρει το drive.gr.
Σχεδιαστικά, η προσπάθεια της Mercedes-AMG να εναρμονίσει οπτικά τις κορυφαίες εκδόσεις E 63 και E 63 S της ανανεωμένης E-Class, τόσο στην κλασσική 4θυρη όσο και στην Estate εκδοχή τους, με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας από το Affalterbach της Γερμανίας είναι κάτι παραπάνω από διακριτή. Εδώ, σημείο αναφοράς είναι η νέα μάσκα με τα 12 στο σύνολο κάθετα πτερύγια, αλλά και οι ουκ ολίγες αναβαθμίσεις στο σχεδιασμό του πίσω μέρους, οι οποίες συνδυάζονται περιμετρικά των δύο αμαξωμάτων με σημαντικές επεμβάσεις στον τομέα της αεροδυναμικής.
Την ίδια στιγμή, το δικό τους ρόλο στη διαμόρφωση ενός σπορτίφ, αλλά διόλου κραυγαλέου, προφίλ διαδραματίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα (LED και πιο «επίπεδα» στο εμπρός μέρος), οι ανασχεδιασμένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης των 90 χλστ. και ο νέος διαχύτης στο πίσω μέρος καθώς και οι μεγάλοι τροχοί των 19 και 20 ιντσών. Σύμφωνα με τη Γερμανική εταιρεία οι σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις στο εμπρός μέρος έχουν βελτιώσει σημαντικά την αεροδυναμική συμπεριφορά του εμπρός μέρους, ενώ χαρακτηριστικό είναι το μεγαλύτερο άνοιγμα των φτερών (22 χλστ.), επιλογή που έδωσε στους μηχανικούς τη δυνατότητα να διευρύνουν το μετατρόχιο στον εμπρός άξονα.
Στο εσωτερικό οι νέες Mercedes-AMG E 63 και Ε 63 S υιοθετούν όλες τις πρόσφατες αναβαθμίσεις που είδαμε στα ταπεινότερα μοντέλα της γκάμας Ε. Εδώ, σημείο αναφοράς είναι το αναβαθμισμένο σε δυνατότητες σύστημα επικοινωνίας και διασύνδεσης MBUX (οι βασικές εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με οθόνη 10,25 ιντσών και οι πιο πλούσιε με μια μεγαλύτερη 12,25 ιντσών), ενώ χαρακτηριστικό είναι και το νέο σπορ τιμόνι με τα δύο διπλά οριζόντια μπράτσα, το οποίο ενσωματώνει αισθητήρες που «διαβάζουν» πότε ο οδηγός έχει απομακρύνει για πολύ ώρα τα χέρια του από το πηδάλιο. Την ίδια στιγμή, μεγαλύτερα είναι τα αλουμινένια paddles του 9τάχυτου και αυτόματου φυσικά κιβωτίου ταχυτήτων, το οποίο συνοδεύει τον γνωστό και μη εξαιρετέο V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων της Mercedes-AMG.
Ο τελευταίος, όπως και στο παρελθόν είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές, με εκείνη στην Ε 63 να αποδίδει 571 ίππους και 750 Nm και 612 ίππους και 850 Nm στην Ε 63 S, διαθέτοντας και στις δύο περιπτώσεις αφανείς αλλαγές που βελτιστοποιούν την οικονομία αλλά και τον τρόπο που «ξεδιπλώνεται» η ισχύς και η ροπή τους. Σε κάθε περίπτωση, ο 8κύλινδρος κινητήρας της Mercedes-AMG (με ενεργές βάσεις στην έκδοση S) συνδυάζεται με τετρακίνηση και πρόγραμμα Drift Mode στην Ε 63 S προσφέροντας εντυπωσιακές τιμές επιδόσεων. Χαρακτηριστικό εδώ είναι το γεγονός ότι το τυπικό «0-100» ολοκληρώνεται σε χρόνο μόλις 3,5 και 3,4 δλ., με την τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 250 και 300 χλμ./ώρα, αντίστοιχα για τις 4θυρες εκδόσεις και στα 250 χλμ./ώρα και 290 χλμ./ώρα για τις Estate.