Τα νέα επίπεδα μοτέρ της Subaru έρχονται άμεσα και περιλαμβάνουν και μία μονάδα με υπερσυμπιεστή, 2400 κ.εκ. με 400 ίππους.
Η Subaru ετοιμάζεται να παρουσιάσει άμεσα την επόμενη γενιά κινητήρων boxer και υπάρχει μια πολύ μεγάλη πιθανότητα, αυτή να είναι η τελευταία σειρά κινητήρων εσωτερικής καύσης της εταιρίας.
Βλέπετε η Subaru στοχεύει σε μία δεκαετία να έχει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα. Βέβαια προς το παρόν, μόνο τα XV και Forester έχουν υβριδικές εκδόσεις, αλλά αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα μέχρι τα μοτέρ συμβατικών καυσίμων να εξαφανιστούν. Η τρέχουσα οικογένεια κινητήρων της Subaru πλησιάζει στο τέλος του κύκλου ζωής της, αλλά οι αντικαταστάτες της έρχονται νωρίτερα από ό, τι νομίζετε.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το ιαπωνικό site «CarSensor», η Subaru σχεδιάζει να λανσάρει τρεις νέους τετρακύλινδρους μπόξερ με υπερσυμπιεστή, άμεσου ψεκασμού στις αρχές του επόμενου έτους και ναι, θα κρατήσει στην γκάμα της τόσο τα Subaru WRX STI όσο και τα BRZ.
Ο πρώτος από αυτούς τους νέους κινητήρες, θα είναι 1,5 λίτρων με άμεσο ψεκασμό, αναμένεται να αντικαταστήσει τα ατμοσφαιρικά δίλιτρα, που φορούν τα Impreza και Forester. Θα αποδίδουν την ίδια ισχύ με το μοτέρ των 2000 κ.εκ., αλλά η οικονομία και οι ρύποι θα βελτιωθούν.
Ακολουθεί η μονάδα 1,8 λίτρων με περίπου 265 ίππους, που θα «φορούν» τα Outback, Legacy και Impreza.Tέλος, οι Ιάπωνες ετοιμάζουν ένα νέο 2.400 κ.εκ. κινητήρα με δύο τιμές απόδοσης: Η λιγότερο ισχυρή έκδοση θα αποδίδει περίπου 276 ίππους και η υψηλής απόδοσης αναμένεται να φτάνει τους 400 ίππους. Περιττό να σας πούμε, πως αυτή θα κινεί το νέο WRX STI. Για τα BRZ και GT86 (Toyota) η απόδοση θα φτάνει (από το ίδιο μοτέρ) τους 330 ίππους πιθανόν με υβριδικό σύστημα. Στην πραγματικότητα, είναι πιθανό και οι τρεις κινητήρες (1,5 1,8 και 2,4) να συνδυάζονται με υβριδική τεχνολογία.
Αν τελικά η Subaru ακολουθήσει αυτό το σχέδιο τότε η μακροχρόνια σχέση της με τους κινητήρες μπόξερ μπαίνει στην τελική… ευθεία.
Πηγή: newsauto.gr