Χωρίς κανένα… ενδοιασμό η Πρωταθλήτρια ομάδα της Formula 1 ικανοποίησε την επιθυμία οπαδού της!
Η επικοινωνία ιδιαίτερα στα social media, πλέον διδάσκεται σε σχολές. Μεγάλες εταιρείες έχουν δημιουργήσει πολυάριθμα τμήματα διαχείρισης social media, με επαγγελματίες που σκοπό έχουν να ενημερώνουν και να προβάλουν προϊόντα, ενέργειες, πρόσωπα, γεγονότα…
Είναι γνωστό πλέον ότι τα social media ανεβάζουν και κατεβάζουν ακόμα και Κυβερνήσεις, ενώ ο εξοικειωμένος πλέον χρήστης τους, θέλει να ακολουθεί λογαριασμούς γρήγορους, έξυπνους, με ουσία, χιούμορ και φυσικά να μην τον βομβαρδίζουν καθημερινά. Αναμφίβολα μία ιδιαίτερα δύσκολη εξίσωση.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες «παίζουν» δυνατά την επικοινωνία των social media. Ομοίως και τα παρακλάδια αυτών, όπως οι αγωνιστικές τους ομάδες. Πρωταθλήτρια και στα social media -και ιδιαίτερα στο Twitter- αναδεικνύεται η ομάδα της Formula1 της Mercedes Benz, η οποία μπορεί να έχει σχεδόν τους ίδιους followers με της Ferrari (2,7 εκατομμύρια), κερδίζει αναμφίβολα σε χιούμορ και στις έξυπνες απαντήσεις προς τους επισκέπτες της.
Μία από αυτές αλιέψαμε πριν λίγες ώρες, με την ομάδα να απαντά στο αίτημα αναγνώστη με αφορμή το Αυγουστιάτικό «ζήτα ότι θέλεις» της Mercedes-AMG F1, «στείλε γυμνές φωτογραφίες».
Το αίτημα έγινε δεκτό και μπροστά στους 2,7 εκατομμύρια χρήστες του tweeter της ομάδας αποκαλύφθηκε ολόγυμνη η σέξι W11 σε μία… παρασκηνιακή φωτογραφία χωρίς το… ένδυμα της, κατά τις δοκιμές της στη Ρωσία!
Πηγή: newsauto.gr