Και δεύτερο κρούσμα κορονοϊού βρέθηκε στο «στρατόπεδο» της Mercedes, με αποτέλεσμα, όπως δήλωσε σήμερα ο επικεφαλής της γερμανικής ομάδας, Τότο Βολφ, οι οδηγοί αγώνων της, οι Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας, να είναι υποχρεωμένοι να ζούν «σαν ερημίτες», προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος να προσβληθούν από την COVID-19. Εκπρόσωπος Τύπου της πρωταθλήτριας των κατασκευαστών στη Φόρμουλα Ένα δήλωσε ότι ολόκληρη η ομάδα υποβλήθηκε εκ νέου σε έλεγχο μετά το πρώτο κρούσμα που διαγνώστηκε χθες (8/10), ενόψει του κυριακάτικου γκραν πρι που θα διεξαχθεί στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Ένα από τα νέα τεστ βρέθηκε θετικό, ενώ σε άλλο ένα υπήρχε ασαφές αποτέλεσμα. Άλλα τέσσερα μέλη της ομάδας, που όλοι βρέθηκαν αρνητικοί, μπήκαν στη συνέχεια σε απομόνωση, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα της Φόρμουλα Ένα, ενώ έξι αντικαταστάτες τους ήρθαν στη Γερμανία αεροπορικώς από την Αγγλία.
«Κάθε απώλεια ενός σημαντικού μέλους στο γκαράζ επηρεάζει τον αγώνα, αλλά νομίζω ότι έχουμε υπό έλεγχο την κατάσταση» δήλωσε ο Βολφ στους δημοσιογράφους και υπογράμμισε ότι λαμβάνεται κάθε προληπτικό μέτρο για να προστατευτούν ο (εξάκις παγκόσμιος πρωταθλητής) Χάμιλτον και ο Μπότας, τόσο στην πίστα, όσο και αλλού. «Οι οδηγοί είναι οι πιο περιορισμένοι ολόκληρου του γκρουπ, ολόκληρης της ομάδας» τόνισε χαρακτηριστικά ο Αυστριακός και συμπλήρωσε: «Σίγουρα δεν είναι σπουδαια κατάσταση γι' αυτούς, επειδή σχεδόν χρειάζεται να ζήσεις σαν ερημίτης και αυτό κάνουν. Είναι στο σπίτι, δεν βγαίνουν έξω για φαγητό, δεν συναντούν άλλους ανθρώπους. Εντός της ομάδας, όταν κάνουμε τις ενημερώσεις, δεν κάθονται μαζί με τους μηχανικούς στο δωμάτιο. Κάθονται στα δωμάτιά τους και αποφεύγουμε όσο το δυνατόν κάθε προσωπική επαφή μαζί τους. Κυριολεκτικά μπαίνουν στο μονοθέσιο και το οδηγούν και κρατούν απόσταση από τους υπόλοιπους».
Στο μεταξύ, ο Βολφ απέκλεισε το ενδεχόμενο η Mercedes να παρέχει μονάδες ισχύος στις Red Bull και AlphaTauri μετά την αποχώρηση της Honda από τη Φόρμουλα Ένα στο τέλος του 2021. Ήδη η γερμανική εταιρεία προμηθεύει κινητήρες στην εργοστασιακή ομάδα της, στη Racing Point και τη Williams, ενώ από του χρόνου θα συνεργάζεται και με τη McLaren, την ώρα που η Ferrari παρέχει μονάδες ισχύος στη δική της ομάδα, καθώς και στις Haas και Alfa Romeo. Όταν ρωτήθηκε αν η Mercedes θα ήταν «ανοιχτή» στο να προμηθεύσει κινητήρες στη Red Bull, ο Βολφ απάντησε αρνητικά: «Όχι, είμαστε σχεδόν σε μια κατάσταση, όπου δεν μπορούμε να φτιάξουμε μονάδες ισχύος για όλους μας. Έπομένως, δεν υπάρχει δυνατότητα».
Η μόνη άλλη επιλογή για τις Red Bull και AlphaTauri είναι η Renault, η οποία του χρόνου θα παρέχει κινητήρες μόνο στη δική της ομάδα, που μετονομάζεται σε Alpine, ενώ βάσει των κανονισμών θα είναι υποχρεωμένη να δώσει μονάδες ισχύος στη Red Bull, εφόσον της ζητηθεί. Ο επικεφαλής της Renault, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, δήλωσε ότι η Renault δεν έχει επικοινωνήσει ακόμη με τη γαλλική εταιρεία, με την οποία ήρθαν σε... ρήξη μετά την επιτυχημένη τετραετία 2010-13, κατά την οποία πανηγύρισαν τα πρωταθλήματα σε οδηγούς (με τον Σεμπάστιαν Φέτελ) και κατασκευαστές. Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, δήλωσε ότι θα εξεταστούν όλες οι επιλογές, αλλά ξεκαθάρισε ότι οι Red Bull και AlphaTauri θα πρέπει να έχουν τον ίδιο πάροχο μονάδων ισχύος.