Μια νέα έκδοση “R” της έτσι και αλλιώς ακραίας Huayra πρόκειται να παρουσιαστεί σύντομα από την Pagani και μένει να δούμε αν ο ατμοσφαιρικός V12 θα εμφανίζει απόδοση μεγαλύτερη των 900 ίππων, όπως αναφέρει το newesauto.gr
Η Pagani βάζει τις τελευταίες πινελιές στη Huayra R, μια ακραία παραλλαγή του hypercar που θα παρουσιαστεί επίσημα στις 12 Νοεμβρίου.
Επιβεβαιώθηκε από τον Horacio Pagani πριν από μερικές εβδομάδες, η Huayra R θα χρησιμοποιήσει έναν «νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα» που κατασκευάστηκε ειδικά για τη συγκεκριμένη εφαρμογή αλλά ο ίδιος επέλεξε να μην αποκαλύψει άλλες λεπτομέρειες. Παρ ‘όλα αυτά, το SuperCarBlog ισχυρίζεται ότι έχει μιλήσει εμπιστευτικά σε κάποιους που έχουν απόλυτη γνώση επί του συγκεκριμένου project και μας μεταφέρει πως η νέα κινητήρια μονάδα που κατασκευάστηκε ειδικά για τη συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου, είναι και πάλι προϊόν της Mercedes-AMG. Είναι ένα 12κύλινδρο σε διάταξη “V” σύνολο, με άγνωστη ακόμα χωρητικότητα, για την απόδοση του οποίου «φωτογραφίζεται» από διάφορες πηγές, το επίπεδο των 900 ίππων.
Μια μικρή λεπτομέρεια που όμως εξάπτει ιδιαίτερα τη φαντασία, είναι πως το συγκεκριμένο μοτέρ λέγεται πως θα μπορεί να στροφάρει έως τις 9.500 σ.α.λ., παράγοντας έναν εξαιρετικό σε χροιά ήχο. Η Huayra R πιστεύεται ότι ακολουθεί τα βήματα του Zonda R, το οποίο κυκλοφόρησε το 2009 και κατασκευάστηκε σε μόλις 15 μονάδες. Το Zonda R ήταν ένα supercar με κινητήρα V12 6.0-λίτρων που απέδιδε 740 ίππους. Για την “R” εκδοχή της Huayra θα πρέπει να περιμένουμε τα αποκαλυπτήρια που είναι προγραμματισμένα για τις 12 Νοεμβρίου, για να δούμε αν έχει κρατήσει κάτι από το body kit που χρησιμοποιήθηκε στην Pagani Huayra Imola που έχουμε στις φωτογραφίες.