Το e-tron GT θα είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Audi που θα κατασκευάζεται από τα τέλη του έτους στη Γερμανία, στο Neckarsulm δίπλα στη γραμμή παραγωγής του R8.
Για την παραγωγή του ηλεκτροκίνητου Gran Turismo στο Audi Böllinger Höfe στην περιοχή Neckarsulm, η εταιρεία χρησιμοποιεί προσαρμοσμένες νέες τεχνολογίες.
Το Audi e-tron GT είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας που θα κατασκευάζεται στη Γερμανία. Η εκεί εγκαταστάσεις έχουν επεκταθεί, αναβαθμιστεί και μετατραπεί καταλλήλως για το νέο μοντέλο που θα παράγεται εκεί, με τις αυξημένες απαιτήσεις λόγω της ηλεκτρικής του υπόστασης. Κατά τη διάρκεια της επέκτασης, οι σχεδιαστές παραγωγής χρησιμοποίησαν νέες μεθόδους σχεδίασης με εικονικές δοκιμές των διαδικασιών στη γραμμή συναρμολόγησης, με ανάλογη προεπισκόπιση των logistics για τη λειτουργία των γραμμών παραγωγής. Αυτό ήταν και η βάση για άλλη μια πρωτοπορία της Audi, το ότι η παραγωγή του e-tron GT σχεδιάστηκε χωρίς δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες αλλά μόνο με τεχνικές VR.
Οι μεγάλες περιοχές του αμαξώματος του ηλεκτρικού Gran Turismo είναι κατασκευασμένες από χάλυβα και αλουμίνιο υψηλής αντοχής. Για την παραγωγή αυτού του μείγματος υλικών στις προγραμματισμένες ποσότητες, δημιουργήθηκε ένα νέο εργαστήριο που συνδυάζει την εξειδικευμένη χειροτεχνία των εργαζομένων με το πλήρες δυναμικό της αυτοματοποιημένης τεχνολογίας παραγωγής. Αποτελείται από μια καινοτόμο γραμμή συναρμολόγησης αμαξώματος κατά την οποία κάθε αμάξωμα περνά δύο φορές. Είναι κατασκευασμένο γύρω από αυτό που ονομάζεται αμφίδρομο πλαίσιο, στο οποίο δέκα ρομπότ χρησιμοποιούνται για την προσάρτηση των εσωτερικών και εξωτερικών πλευρικών πλαισίων. Συνδυάζει όλα τα στάδια κατασκευής που ενώνουν τις πλευρές σε ένα ενιαίο σύστημα, καθιστώντας έτσι δυνατή την παραγωγή του Audi e-tron GT στον υπάρχοντα χώρο.
Η εκτεταμένη γραμμή συναρμολόγησης περιλαμβάνει 36 αντί των προηγούμενων 16 κύκλων. Το e-tron GT μοιράζεται με το R8 τη γραμμή παραγωγής και πρέπει να πούμε πως αυτή η ενσωμάτωση δύο τεχνικά εντελώς διαφορετικών αυτοκινήτων, είναι μοναδική στο Volkswagen Group. Αμφότερα τα μοντέλα μετακινούνται μέσα στις εγκαταστάσεις χρησιμοποιώντας τα ίδια οχήματα μεταφοράς χωρίς οδηγό και ένα ηλεκτρικό σύστημα σιδηροδρόμων. Σε κάθε σταθμό της γραμμής παραγωγής, οι άνθρωποι και τα ρομπότ δουλεύουν δίπλα-δίπλα. Ένας τρισδιάστατος εκτυπωτής είναι επίσης διαθέσιμος για την παραγωγή βοηθημάτων συναρμολόγησης κατόπιν αιτήματος των εργαζομένων. Μόλις ολοκληρωθεί η συναρμολόγηση, κάθε αυτοκίνητο οδηγείται για 40 χιλιόμετρα σε δημόσιους δρόμους, οι οποίοι περιλαμβάνουν επίσης τμήματα στον αυτοκινητόδρομο και σε αστικό περιβάλλον.
Πηγή: newsauto.gr