H Fiat μετά το ηλεκτρικό 500 παρουσιάζει και τη νέα έκδοση 3+1, η οποία προσφέρει μια έξτρα λύση πρακτικότητας για το πιο μοδάτο μοντέλο της.
Το νέο 500 3+1 απευθύνεται στους λάτρεις του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 που αναζητούν επιπλέον πρακτικότητα για παράδειγμα, όταν θέλουν να μεταφέρουν το παιδί τους στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου.
Όπως το πρώτο 500 του 1957, του οποίου οι πόρτες άνοιγαν με αντίθετη φορά (προς τα πίσω), η επιστροφή του μοντέλου στις ρίζες του δημιούργησε μια όμορφη σύνδεση μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος. Το αποτέλεσμα είναι μια νέα έκδοση που θα είναι διαθέσιμη τόσο στη hatchback, όσο και στην cabrio εκδοχή, η οποία δεν θα είναι ούτε ένα εκατοστό μεγαλύτερη από τις 2θυρες εκδόσεις.
Η τρίτη «μικρή πόρτα» (από την πλευρά του συνοδηγού) ανοίγει με αντίθετη φορά και λόγω της απουσίας της μεσαίας κολόνας επιτρέπει την ευκολότερη είσοδο στο πίσω κάθισμα, αλλά και την ευκολότερη τοποθέτηση πραγμάτων, όπως το παιδικό κάθισμα. Με το κλείσιμο της πόρτας δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα 500. Το ίδιο στιλ, το ίδιο μέγεθος και με μια αύξηση του βάρους μόλις κατά 30 κιλά που δεν επηρεάζει στο ελάχιστο την οδική συμπεριφορά ή την κατανάλωση ενέργειας.
Σε επίπεδο ασφάλειας αξίζει να αναφερθεί ότι η «μικρή τρίτη πόρτα» μπορεί να ανοίξει μόνο όταν έχει ήδη ανοίξει η μπροστινή πόρτα, ώστε να εξασφαλιστεί ότι οι πίσω επιβάτες δεν θα την ανοίξουν κατά λάθος.
Με το 3+1, το 500 στοχεύει να μείνει δίπλα στους αγοραστές που άλλαξαν οι συνθήκες ζωής τους, αλλά όχι και το γούστο τους. Για όσους δεν θέλουν να χάσουν την μοναδική αίσθηση και φινέτσα που φέρνει μαζί του το 500, το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 είναι η απάντηση. Χάρη στην έξυπνη λύση της τρίτης πόρτας, όλοι μπορούν κα καλύψουν τις υποχρεώσεις τους χωρίς καμία παραχώρηση του στιλ.
Όπως και οι εκδόσεις cabrio και hatchback, έτσι και το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 ξεκινά την πορεία του με την έκδοση “laPrima”, η οποία ξεχωρίζει για το κορυφαίο στιλ και τεχνολογία και συνδεσιμότητα που διαθέτει. Η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα, ενώ διακρίνεται χάρη στα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας full LED, τους δίχρωμους τροχούς των 17 ιντσών και τις νίκελ λεπτομέρειες στο αμάξωμα.
Τα καθίσματα, το ταμπλό και το τιμόνι έχουν επένδυση από οικολογικό δέρμα, ενώ πλήρης είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS).
Τα παραπάνω στοιχεία προσφέρουν -για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο πόλης- δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Παράλληλα η έκδοση εφοδιάζεται με αυτόματο σύστημα κλιματισμού, σύστημα ταχυφόρτισης 85kW και καλώδιο Mode 3 των 11kW για φόρτιση στο σπίτι ή σε δημόσιο δίκτυο.
Σε επίπεδο συνδεσιμότητας, το νέο σύστημα πολυμέσων UConnect 5 περιλαμβάνει: οθόνη 7″ TFT στο ταμπλό, οθόνη αφής 10.25″ με σύστημα πλοήγησης, ψηφιακό ραδιόφωνο, ασύρματη σύνδεση mirroring με Car Play / Android Auto, ασύρματη φόρτιση και το Uconnect Box (σύστημα τηλεματικών υπηρεσιών).
Επιπλέον της έκδοσης La Prima, το νέο 500 3+1 θα είναι διαθέσιμο στην έκδοση Passion με 320 χλμ. αυτονομίας στον κύκλο WLΤP που φθάνει έως τα 460 χλμ. για την κίνηση στην πόλη (απόδοση ηλεκτρικού μοτέρ: 118 ίπποι), αλλά και στην κορυφαία έκδοση Icon με τα ίδια χαρακτηριστικά, η οποία θα ξεχωρίζει για τα στοιχεία πολυτέλειάς της.