Η Bugatti αποκάλυψε το Bolide, ένα hypercar με αγωνιστικές περγαμηνές, 1.850 ίππους και αναλογία κιλών ανά ίππων της τάξης του 0,67, όπως αναφέρουν οι 4troxoi.gr.
Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, το Bolide είναι το πιο extreme, ταχύ και ελαφρύ τετράτροχο εγχείρημα στην πολυετή της ιστορία. Και όχι άδικα, μιας και η «εξωφρενική» αυτή κατασκευή που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα δεν ζυγίζει περισσότερα από 1.240 κιλά, γεγονός που σε συνδυασμό με τους 1.850 ίππους του W16 κινητήρα που την κινεί, εξασφαλίζουν μια αναλογία κιλών/ίππο που αγγίζει την καθ’ όλα εντυπωσιακή τιμή 0,67.
Η Bugatti αναφέρει στις επίσημες ανακοινώσεις της ότι το Bolide υπερβαίνει σε επιδόσεις ακόμα και τα μονοθέσια της Formula 1 επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 500 χλμ./ώρα. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν οι Γάλλοι στις επίσημες ανακοινώσεις τους, το Bolide χρειάζεται χρόνο 5:23.1 για να ολοκληρώσει έναν πλήρη γύρο στο «μεγάλο» Nurburgring και 3:07.1 στην επίσης διάσημη πίστα στην οποία πραγματοποιείται ο 24ώρος αγώνας αντοχής του Le Mans.
O 8λιτρος W16 κινητήρας του αποδίδει ισχύ 1.850 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 1.820 Nm σταθερά από τις 2.000 έως και τις 7.025 σ.α.λ. (με τη χρήση αγωνιστικού τύπου βενζίνης 110 οκτανίων), χάρη στην παρουσία όχι ενός, ούτε δύο, αλλά τεσσάρων στο σύνολο υπερσυμπιεστών (σ.σ.: η ισχύς περιορίζεται στους 1.600 ίππους με 98άρα βενζίνη). Το σύστημα ψύξης περιλαμβάνει νέα intercooler αέρος-αέρος, δύο ψυγεία νερού εγκατεστημένα εμπρός από τον εμπρόσθιο άξονα, καθώς και τρία ψυγεία λαδιού. Σύμφωνα με την Bugatti, για το «0-100» το Bolide απαιτεί μόλις 2,17 δλ., για το «0-200» όχι περισσότερα από 4,36 δλ., ενώ για τα… πρώτα 300, 400 και 500 χλμ./ώρα χρειάζονται αντίστοιχα 7,37, 12,08 και 20,08 δλ.
Για τον περιορισμό του βάρους, πολλά από τα επιμέρους τμήματα του Bolide είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο - και μάλιστα από 3D εκτυπωτές - καθώς και από ανθρακονήματα. Μια παγκόσμια καινοτομία είναι η ειδικά μορφοποιημένη εισαγωγή - σε σχήμα κουταλιού - στην οροφή, η οποία παρέχει ενεργή βελτιστοποίηση της ροής του αέρα. Επιπλέον, ειδική μελέτη έχει γίνει και στην πίσω πτέρυγα, καθώς στα 320 χλμ./ώρα η κάθετη δύναμη που αναπτύσσεται είναι 1.800 κιλά - στην εμπρός η αντίστοιχη τιμή αγγίζει τα 800 κιλά.
Όπως συμβαίνει με τα μονοθέσια της Formula 1, το Bolide επιβραδύνεται με αγωνιστικά φρένα με κεραμικούς δίσκους. Οι δαγκάνες ζυγίζουν μόλις 2,4 κιλά η καθεμιά, οι εμπρός σφυρληλατες ζάντες μαγνησίου με κεντρικό μπουλόνι 7,4 κιλά, ενώ αυτές στο πίσω μέρος ζυγίζουν 8,4 κιλά – τα δε ελαστικά έχουν πλάτος 340 και 400 χλστ. εμπρός και πίσω. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο έχει ύψος μόλις 995 χλστ. (300 χλστ. πιο «κάτω» σε σχέση με μια Chiron και ακριβώς το ίδιο σε σύγκριση με την Bugatti Type 35), με τις πόρτες να ανοίγουν προς τα πάνω, όπως συμβαίνει με τα πρωτότυπα της κατηγορίας LMP1. Το δε πλάτος του είναι 1,99 μ. με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2,75 μ., ενώ η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος δεν υπερβαίνει τα 75 χλστ.