Οι φήμες λένε ότι η Audi θα συνομιλήσει με τη Bentley, λαμβάνοντας υπόψη τη τεχνολογία της στο Flying Spur ή στη Bentayga. Αλλά έχει νόημα για τη Lamborghini να βοηθήσει έτσι τη Bugatti;
Με τη plug-in hybrid και την EV τεχνολογία να είναι πλέον ο νέος κανόνας, καθίσταται όλο και πιο δύσκολο να εξελιχθεί ένα όχημα υψηλών προδιαγραφών όπως η Lamborghini Urus.
Αλλά αν το κόστος θα μπορούσε επίσης να μοιραστεί σε ένα SUV της Bugatti περιορισμένης παραγωγής, το οικονομικό τίμημα θα ήταν πολύ πιο ήπιο.
Η συγκεκριμένη απόδοση διερευνά ακριβώς ένα τέτοιο σενάριο. Ανεξάρτητοι σχεδιαστές δημιούργησαν το φημολογούμενο SUV της Bugatti. Ωστόσο, το έργο ξεκινά με μια Lamborghini Urus και στη συνέχεια προσθέτει “εξωτικές” πινελιές στα σωστά μέρη.
Ο σφυρήλατος άνθρακας στο κάτω μέρος του αμαξώματος είναι εξίσου επιθετικός με αυτόν της Divo ή της Chiron Pur Sport. Αλλά αυτό που θεωρούμε πιο ενδιαφέρον είναι πώς ενσωματώνεται η Bugatti στο σχέδιο της Urus.
Προφανώς, το χάσμα μεταξύ Urus και Chiron είναι αρκετά μεγάλο. Ο κινητήρας της Bugatti έχει διπλάσιους κυλίνδρους από τον V8 της Lamborghini. Ωστόσο, μείωση διακρίνουμε στο μέγεθος.
Πριν από λίγα χρόνια, η Bugatti έφτιαξε το πρωτότυπο Atlantic, που βασίστηκε σε εσωτερικά σκίτσα και τροφοδοτήθηκε από ένα υβριδικό σύνολο twin-turbo V8 4.0 λίτρων. Ένα SUV υψηλής απόδοσης είναι σχεδόν σίγουρα στην ατζέντα αυτή τη στιγμή, καθώς η εταιρεία τέθηκε υπό την καθοδήγηση του Stephan Winkelmann.
Σε περίπτωση που το ξεχάσατε, αυτός είναι ο τύπος που από το Estoque και το Asterion δημιούργησε το Urus.
Υποψιαζόμαστε ότι η υπερ-κατηγορία των πολυτελών SUV θα εμπλουτιστεί μόνο όταν οι ηλεκτροκινητήρες της Porsche φτάσουν σε ένα ορισμένο επίπεδο απόδοσης. Μετά από αυτό, θα συνδυαστούν με ένα V8 για να κάνουν το πρώτο SUV παραγωγής να ξεπεράσει το όριο των 1.000 ίππων.
Πηγή: newsauto.gr