Ιστορία έγραψε η Mercedes στο γκραν πρι της Εμίλια Ρομάνια, καθώς το «1-2» που σημείωσε στον αγώνα της 1ης Νοεμβρίου 2020 -με τον Λιούις Χάμιλτον να φτάνει τις 93 νίκες στην καριέρα του- επέτρεψε στη γερμανική ομάδα να εξασφαλίσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών για έβδομη διαδοχική χρονιά. Μία τέταρτη θέση θα ήταν αρκετή για να «κλειδώσει» τον τίτλο η Mercedes, αλλά τα μονοθέσιά της τερμάτισαν στις πρώτες δύο θέσεις της κατάταξης (σ.σ. ο Χάμιλτον έφτασε τις 72 επιτυχίες με τα «ασημένια βέλη» και ισοφάρισε το ρεκόρ των Μίκαελ Σουμάχερ και Ferrari για τις περισσότερες νίκες με έναν κατασκευαστή) κι έτσι η γερμανική ομάδα είναι πλέον μόνη πρώτη στη λίστα με τα σερί πρωταθλήματα κατασκευαστών. Μέχρι την περασμένη Κυριακή η Mercedes μοιραζόταν την πρώτη θέση με τη Ferrari, η οποία την εποχή που το κόκκινο μονοθέσιο οδηγούσε ο Μίκαελ Σουμάχερ είχε κατακτήσει έξι σερί τίτλους κατασκευαστών. Ο πρώτος ήταν το 1999, όταν ο Γερμανός έχασε έξι αγώνες λόγω του κατάγματος που υπέστη στο πόδι στο βρετανικό γκραν πρι, ενώ ακολούθησαν πέντε διαδοχικοί το διάστημα 2000-04, οι οποίοι συνδυάστηκαν με τα ισάριθμα πρωταθλήματα οδηγών που πανηγύρισε ο «Σούμι».
Μόλις έπεσε η καρό σημαία στην πίστα της Ίμολα, ο Χάμιλτον χαρακτήρισε μέσω της ενδοεπικοινωνίας «απίστευτο επίτευγμα» την κατάκτηση των επτά σερί τίτλων, ενώ δήλωσε υπερήφανος για κάθε έναν από τους ανθρώπους της ομάδας και ευγνώμων που είναι μέρος αυτής της επιτυχίας. Και πως να μην πλέκει το εγκώμιο της ομάδας του, η οποία έχει... σκουπίσει όλους τους τίτλους από το 2014 και μετά; Και μπορεί να λένε ότι πιο δύσκολο από το να ανέβεις στην κορυφή είναι το να διατηρηθείς εκεί, ωστόσο φαίνεται ότι στο «στρατόπεδο» της γερμανικής ομάδας έχουν βρει τον τρόπο να μην επαναπαύονται και το κίνητρο για νέες επιτυχίες, με αποτέλεσμα ο Βρετανός να δηλώσει μετά τον αγώνα ότι «είναι απίστευτο να επιστρέφουμε χρόνο με το χρόνο και σας λέω ότι, ενώ έχουμε εξαιρετικές επιδόσεις, δεν είναι εύκολο να συνεχίσουμε να αποδίδουμε το ένα Σαββατοκύριακο μετά το άλλο το καλύτερο για όλους».
Η Mercedes ήταν η ομάδα που προσαρμόστηκε καλύτερα από κάθε άλλη στις σημαντικές αλλαγές κανονισμών που τέθηκαν σε εφαρμογή στη Φόρμουλα Ένα το 2014. Βάσει αυτών, οι κινητήρες 2.4 λίτρων σε διάταξη V8 έδωσαν τη θέση τους σε νέους 1.6 λίτρου σε διάταξη V6 με υπερσυμπιεστή (τούρμπο), οι οποίοι αντλούν επιπρόσθετη ισχύ από τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας (ERS). Εκείνη τη χρονιά η γερμανική ομάδα πανηγύρισε 16 νίκες (11 ο Λιούις Χάμιλτον και πέντε ο Νίκο Ρόσμπεργκ) και 18 pole position (11 ο Ρόσμπεργκ κι επτά ο Χάμιλτον) στους 19 αγώνες της χρονιάς, ενώ σημείωσε και 11 «1-2». Αποτέλεσμα ήταν να εξασφαλίσει τον «παρθενικό» τίτλο της στους κατασκευαστές, τρεις αγώνες πριν από το τέλος, ενώ ο Χάμιλτον στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής και χάρισε στην ομάδα τον πρώτο τίτλο οδηγών από τη δεκαετία του ΄50 και τον Χουάν Μανουέλ Φάντζιο.
Το 2015 τα «ασημένια βέλη» σημειώνουν ξανά 16 νίκες (10 ο Χάμιλτον, έξι ο Ρόσμπεργκ) και 18 pole position (11 ο Βρετανός, επτά ο Γερμανός) στους 19 αγώνες της χρονιάς, ωστόσο βελτιώνουν το ρεκόρ τους από το 2014 κάνοντας το «1-2» σε 12 γκραν πρι και χαρίζουν ξανά τον τίτλο στη Mercedes. Ο Χάμιλτον επικρατεί στην «μονομαχία» με τον Ρόσμπεργκ και πανηγυρίζει για δεύτερη σερί χρονιά την «πρωτιά» στους οδηγούς.
Το 2016 η γερμανική ομάδα σημειώνει 19 νίκες (και 20 pole position) στους 21 αγώνες της χρονιάς και στέφεται πρωταθλήτρια κατασκευαστών, ενώ οι οδηγοί της δίνουν σε όλη τη διάρκεια της σεζόν «μάχη» για τον τίτλο. Ο Ρόσμπεργκ τελειώνει τη χρονιά με εννέα νίκες και οκτώ pole position, αλλά συγκεντρώνει πέντε βαθμούς περισσότερους (385-380) από τον Χάμιλτον που «γράφει» 10 νίκες και 12 pole position. Λίγες ημέρες μετά το τέλος της σεζόν ο Γερμανός ανακοινώνει την άμεση αποχώρησή του από την ενεργό δράση, με τη Mercedes να επιλέγει τον Φινλανδό Βάλτερι Μπότας από τη Williams για να καλύψει το κενό του.
Το 2017 η γερμανική ομάδα επικράτησε της Ferrari στη «μάχη» για τον τίτλο στους κατασκευαστές, μολονότι το μονοθέσιο της Mercedes αποδεικνύεται -κατά παραδοχή των ανθρώπων της- κάτι σαν «ντίβα». Με την αποχώρηση του Ρόσμπεργκ, ο Χάμιλτον γίνεται το αδιαμφισβήτητο Νο 1 στην ομάδα και την οδηγεί στο τέταρτο διαδοχικό «νταμπλ» με εννέα νίκες και 11 pole position, ενώ ο Μπότας πανηγυρίζει τις πρώτες τρεις νίκες στην καριέρα του (και τέσσερις pole position).
Το 2018 η Mercedes συνεχίζει την κυριαρχία της στην υβριδική εποχή και πανηγυρίζει το πέμπτο διαδοχικό πρωτάθλημα κατασκευαστών, μολονότι η Ferrari έχει συχνά το πιο γρήγορο μονοθέσιο. Ο Λιούις Χάμιλτον είναι η «αιχμή του δόρατος» για τη γερμανική ομάδα με 11 νίκες και ισάριθμες pole position. Ο Μπότας τελειώνει τη χρονιά χωρίς νίκη και περιορίζεται σε δύο pole position, καθώς αναγκάζεται να υποστηρίξει τον Βρετανό «ομόσταυλό» του που... πετάει και στέφεται ξανά παγκόσμιος πρωταθλητής.
Η γερμανική ομάδα ξεκινά το 2019 με πέντε «1-2», επίτευγμα που δεν έχει προηγούμενο, ενώ ακολουθούν άλλες δέκα νίκες, με αποτέλεσμα να στεφθεί για έκτη σερί φορά πρωταθλήτρια κατασκευαστών. Συχνά το «κλειδί» για την επιτυχία δεν είναι ο γρήγορος ρυθμός στους αγώνες, αλλά η ομαδική δουλειά από όλους στη Mercedes. Ο Μπότας βελτιώνει τις επιδόσεις του και τελειώνει τη σεζόν με τέσσερις νίκες και πέντε pole position, με αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να δουλέψει σκληρά για να εξασφαλίσει το έκτο «στέμμα» του στους οδηγούς. Ο Βρετανός πανηγυρίζει 11 νίκες και πέντε pole position μέσα στο 2019 και φτάνει «μια ανάσα» από το ρεκόρ των επτά πρωταθλημάτων οδηγών του Μίκαελ Σουμάχερ.
Η σεζόν του 2020 «άνοιξε αυλαία» στις αρχές Ιουλίου, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, αλλά η Mercedes συνεχίζει να κυριαρχεί έναντι των αντιπάλων της. Οι οδηγοί της έχουν... μονοπωλήσει την pole position στα πρώτα 13 γκραν πρι της χρονιάς (εννέα ο Χάμιλτον, τέσσερις ο Μπότας), ενώ μετρούν και 11 νίκες (εννέα ο Βρετανός, δύο ο Φινλανδός), με αποτέλεσμα η γερμανική ομάδα να κατακτήσει για έβδομη σερί χρονιά τον τίτλο και να παραμένει η μοναδική ομάδα που στέφεται πρωταθλήτρια κατασκευαστών στην υβριδική εποχή της Φόρμουλα Ένα!
Συνολικά οι επιδόσεις της Mercedes από το 2014 και μετά εντυπωσιάζουν: Η ομάδα έχει πανηγυρίσει 100 νίκες και 107 pole position σε 134 αγώνες, ενώ έχει σημειώσει 53 φορές το «1-2» και οι οδηγοί της μετρούν 200 παρουσίες στο βάθρο των νικητών. Ενδεικτικό του πόσο καλό είναι το μονοθέσιο που παρουσιάζει κάθε χρόνο η γερμανική ομάδα την τελευταία επταετία είναι το γεγονός ότι η Mercedes έχει βαθμολογηθεί στα 132 από τα 134 γκραν πρι της υβριδικής εποχής! Τα «ασημένια βέλη» δεν βαθμολογήθηκαν στο ισπανικό γκραν πρι του 2016, όταν Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ συγκρούστηκαν στον πρώτο γύρο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν αμφότεροι (και ο Μαξ Φερστάπεν να γίνει ο νεώτερος στην Ιστορία νικητής σε αγώνα Φόρμουλα Ένα, στο ντεμπούτο του μάλιστα με τη Red Bull), καθώς και στο αυστριακό γκραν πρι του 2018. Ο Μπότας... αποχαιρέτησε τον αγώνα στον 13ο γύρο με πρόβλημα στα υδραυλικά, ενώ ο Χάμιλτον εγκατέλειψε στον 62ο γύρο λόγω πτώσης στην πίεση καυσίμου. Επίσης, άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η Mercedes μετράει συνολικά μόλις 18 εγκαταλείψεις σε αυτούς τους 134 αγώνες!
Αναλυτικά η παρουσία της γερμανικής ομάδας στα γκραν πρι της υβριδικής εποχής στη Φόρμουλα Ένα (με κεφαλαία ο κάτοχος της pole position στον αγώνα):
ΑΓΩΝΑΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ MERCEDES ΒΑΘΜΟΙ Αυστραλία 16/03/2014 Ρόσμπεργκ: 1ος/ΧΑΜΙΛΤΟΝ: Εγκατέλειψε 25 Μαλαισία 30/03/2014 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43 Μπαχρέιν 06/04/2014 Χάμιλτον: 1ος/ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 2ος 43 Κίνα 20/04/2014 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43 Ισπανία 11/05/2014 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43 Μονακό 25/05/2014 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 2ος 43 Καναδάς 08/06/2014 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 2ος/Χάμιλτον: Εγκατέλειψε 18 Αυστρία 22/06/2014 Ρόσμπεργκ: 1ος/Χάμιλτον: 2ος 43 Μ. Βρετανία 06/07/2014 Χάμιλτον: 1ος/ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: Εγκατέλειψε 25 Γερμανία 20/07/2014 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 3ος 40 Ουγγαρία 27/07/2014 Χάμιλτον: 3ος/ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 4ος 27 Βέλγιο 24/08/2014 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 2ος/Χάμιλτον: Εγκατέλειψε 18 Ιταλία 07/09/2014 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43 Σιγκαπούρη 21/09/2014 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: Εγκατέλειψε 25 Ιαπωνία 05/10/2014 Χάμιλτον: 1ος/ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 2ος 43 Ρωσία 21/10/2014 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43 ΗΠΑ 02/11/2014 Χάμιλτον: 1ος/ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 2ος 43 Βραζιλία 09/11/2014 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 2ος 43 Αμπου Ντάμπι 23/11/2014 Χάμιλτον: 1ος/ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 14ος 50
Αυστραλία 15/03/2015 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43
Μαλαισία 29/03/2015 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 2ος/Ρόσμπεργκ: 3ος 33
Κίνα 12/04/2015 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43
Μπαχρέιν 19/04/2015 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 3ος 40
Ισπανία 10/05/2015 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 2ος 43
Μονακό 24/05/2015 Ρόσμπεργκ: 1ος/ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 3ος 40
Καναδάς 07/06/2015 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43
Αυστρία 21/06/2015 Ρόσμπεργκ: 1ος/ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 2ος 43
Μ. Βρετανία 05/07/2015 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43
Ουγγαρία 26/07/2015 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 6ος/Ρόσμπεργκ: 8ος 12
Βέλγιο 23/08/2015 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43
Ιταλία 06/09/2015 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 17ος (Εγκατέλειψε)* 25
Σιγκαπούρη 20/09/2015 Ρόσμπεργκ: 4ος/Χάμιλτον: Εγκατέλειψε 12
Ιαπωνία 27/09/2015 Χάμιλτον: 1ος/ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 2ος 43
Ρωσία 11/10/2015 Χάμιλτον: 1ος/ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: Εγκατέλειψε 25
ΗΠΑ 25/10/2015 Χάμιλτον: 1ος/ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 2ος 43
Μεξικό 01/11/2015 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 2ος 43
Βραζιλία 15/11/2015 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 2ος 43
Αμπου Ντάμπι 29/11/2015 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 2ος 43
Αυστραλία 20/03/2016 Ρόσμπεργκ: 1ος/ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 2ος 43
Μπαχρέιν 03/04/2016 Ρόσμπεργκ: 1ος/ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 3ος 40
Κίνα 17/04/2016 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 7ος 31
Ρωσία 01/05/2016 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 2ος 43
Ισπανία 15/05/2016 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: Εγκατέλειψε/Ρόσμπεργκ: Εγκατέλειψε 0
Μονακό 29/05/2016 Χάμιλτον: 1ος/Ρόσμπεργκ: 7ος 31
Καναδάς 12/06/2016 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 5ος 35
Ευρώπη 19/06/2016 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 5ος 35
Αυστρία 03/07/2016 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 4ος 37
Μ. Βρετανία 10/07/2016 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 3ος 40
Ουγγαρία 24/07/2016 Χάμιλτον: 1ος/ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 2ος 43
Γερμανία 31/07/2016 Χάμιλτον: 1ος/ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 4ος 37
Βέλγιο 28/08/2016 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 3ος 40
Ιταλία 04/09/2016 Ρόσμπεργκ: 1ος/ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 2ος 43
Σιγκαπούρη 18/09/2016 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 3ος 40
Μαλαισία 02/10/2016 Ρόσμπεργκ: 3ος/ΧΑΜΙΛΤΟΝ: Εγκατέλειψε 15
Ιαπωνία 09/10/2016 ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ: 1ος/Χάμιλτον: 3ος 40
ΗΠΑ 23/10/2016 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43
Μεξικό 30/10/2016 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43
Βραζιλία 13/11/2016 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43
Αμπου Ντάμπι 27/11/2016 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Ρόσμπεργκ: 2ος 43
Αυστραλία 26/03/2017 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 2ος/Μπότας: 3ος 33
Κίνα 09/04/2017 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 6ος 33
Μπαχρέιν 16/04/2017 Χάμιλτον: 2ος/ΜΠΟΤΑΣ: 3ος 33
Ρωσία 30/04/2017 Μπότας: 1ος/Χάμιλτον: 4ος 37
Ισπανία 14/05/2017 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: Εγκατέλειψε 25
Μονακό 28/05/2017 Μπότας: 4ος/Χάμιλτον: 7ος 18
Καναδάς 11/06/2017 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 2ος 43
Αζερμπαϊτζάν 25/06/2017 Μπότας: 2ος/ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 5ος 28
Αυστρία 09/07/2017 ΜΠΟΤΑΣ: 1ος/Χάμιλτον: 4ος 37
Μ. Βρετανία 16/07/2017 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 2ος 43
Ουγγαρία 30/07/2017 Μπότας: 3ος/Χάμιλτον: 4ος 27
Βέλγιο 27/08/2017 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 5ος 35
Ιταλία 03/09/2017 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 2ος 43
Σιγκαπούρη 17/09/2017 Χάμιλτον: 1ος/Μπότας: 3ος 40
Μαλαισία 01/10/2017 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 2ος/Μπότας: 5ος 28
Ιαπωνία 08/10/2017 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 4ος 37
ΗΠΑ 22/10/2017 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 5ος 35
Μεξικό 29/10/2017 Μπότας: 2ος/Χάμιλτον: 9ος 20
Βραζιλία 12/11/2017 ΜΠΟΤΑΣ: 2ος/Χάμιλτον: 4ος 30
Αμπου Ντάμπι 26/11/2017 ΜΠΟΤΑΣ: 1ος/Χάμιλτον: 2ος 43
Αυστραλία 25/03/2018 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 2ος/Μπότας: 8ος 22
Μπαχρέιν 08/04/2018 Μπότας: 2ος/Χάμιλτον: 3ος 33
Κίνα 15/04/2018 Μπότας: 2ος/Χάμιλτον: 4ος 30
Αζερμπαϊτζάν 29/04/2018 Χάμιλτον: 1ος/Μπότας: 14ος (Εγκατέλειψε)* 25
Ισπανία 13/05/2018 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 2ος 43
Μονακό 27/05/2018 Χάμιλτον: 3ος/Μπότας: 5ος 25
Καναδάς 10/06/2018 Μπότας: 2ος/Χάμιλτον: 5ος 28
Γαλλία 24/06/2018 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 7ος 31
Αυστρία 01/07/2018 Χάμιλτον: Εγκατέλειψε/ΜΠΟΤΑΣ: Εγκατέλειψε 0
Μ. Βρετανία 08/07/2018 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 2ος/Μπότας: 4ος 30
Γερμανία 22/07/2018 Χάμιλτον: 1ος/Μπότας: 2ος 43
Ουγγαρία 29/07/2018 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 5ος 35
Βέλγιο 26/08/2018 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 2ος/Μπότας: 4ος 30
Ιταλία 02/09/2018 Χάμιλτον: 1ος/Μπότας: 3ος 40
Σιγκαπούρη 16/09/2018 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 4ος 37
Ρωσία 30/09/2018 Χάμιλτον: 1ος/ΜΠΟΤΑΣ: 2ος 43
Ιαπωνία 07/10/2018 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 2ος 43
ΗΠΑ 21/10/2018 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 3ος/Μπότας: 5ος 25
Μεξικό 28/10/2018 Χάμιλτον: 4ος/Μπότας: 5ος 22
Βραζιλία 11/11/2018 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 5ος 35
Αμπου Ντάμπι 25/11/2018 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 5ος 35
Αυστραλία 17/03/2019 Μπότας: 1ος/ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 2ος 44
Μπαχρέιν 31/03/2019 Χάμιλτον: 1ος/Μπότας: 2ος 43
Κίνα 14/04/2019 Χάμιλτον: 1ος/ΜΠΟΤΑΣ: 2ος 43
Αζερμπαϊτζάν 28/04/2019 ΜΠΟΤΑΣ: 1ος/Χάμιλτον: 2ος 43
Ισπανία 12/05/2019 Χάμιλτον: 1ος/ΜΠΟΤΑΣ: 2ος 44
Μονακό 26/05/2019 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 3ος 40
Καναδάς 09/06/2019 Χάμιλτον: 1ος/Μπότας: 4ος 38
Γαλλία 23/06/2019 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 2ος 43
Αυστρία 30/06/2019 Μπότας: 3ος/Χάμιλτον: 5ος 25
Μ. Βρετανία 14/07/2019 Χάμιλτον: 1ος/ΜΠΟΤΑΣ: 2ος 44
Γερμανία 28/07/2019 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 9ος/Μπότας: Εγκατέλειψε 2
Ουγγαρία 04/08/2019 Χάμιλτον: 1ος/Μπότας 8ος 29
Βέλγιο 01/09/2019 Χάμιλτον: 2ος/Μπότας: 3ος 33
Ιταλία 08/09/2019 Μπότας: 2ος/Χάμιλτον: 3ος 34
Σιγκαπούρη 22/09/2019 Χάμιλτον: 4ος/Μπότας: 5ος 22
Ρωσία 29/09/2019 Χάμιλτον: 1ος/Μπότας: 2ος 44
Ιαπωνία 13/10/2019 Μπότας: 1ος/Χάμιλτον: 3ος 41
Μεξικό 27/10/2019 Χάμιλτον: 1ος/Μπότας: 3ος 40
ΗΠΑ 03/11/2019 ΜΠΟΤΑΣ: 1ος/Χάμιλτον: 2ος 43
Βραζιλία 17/11/2019 Χάμιλτον: 7ος/Μπότας: Εγκατέλειψε 6
Αμπου Ντάμπι 01/12/2019 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 4ος 38
Αυστρία 05/07/2020 ΜΠΟΤΑΣ: 1ος/Χάμιλτον: 4ος 37
Στυρία 12/07/2020 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 2ος 43
Ουγγαρία 19/07/2020 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 3ος 41
Μ. Βρετανία 02/08/2020 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 11ος 25
70ή Επέτειος 09/08/2020 Χάμιλτον: 2ος/ΜΠΟΤΑΣ: 3ος 34
Ισπανία 16/08/2020 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 3ος 41
Βέλγιο 30/08/2020 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 2ος 43
Ιταλία 06/09/2020 Μπότας: 5ος/ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 7ος 17
Τοσκάνη 13/09/2020 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 2ος 44
Ρωσία 27/09/2020 Μπότας: 1ος/ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 3ος 41
Αϊφελ 11/10/2020 Χάμιλτον: 1ος/ΜΠΟΤΑΣ: Εγκατέλειψε 25
Πορτογαλία 25/10/2020 ΧΑΜΙΛΤΟΝ: 1ος/Μπότας: 2ος 44
Εμίλια Ρομάνια 01/11/2020 Χάμιλτον: 1ος/ΜΠΟΤΑΣ: 2ος 44
* Κατετάγη, επειδή κάλυψε περισσότερο από το 90% της απόστασης του αγώνα.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ