Για όποιον δεν του φτάνουν οι 600 ίπποι του εργοστασιακού Audi RS6 Avant, η ABT Sportsline έχει τη λύση.
Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το αντίπαλο δέος για αρκετά supercars, καθώς διαθέτει στοιχεία που το κάνουν ιδιαίτερα ξεχωριστό, όπως η αυξημένη ιπποδύναμη, η μόνιμη τετρακίνηση και οι εξαιρετικές επιδόσεις, χωρίς να του λείπει η πρακτικότητα και η πολυτέλεια.
Να αναφέρουμε ότι κάτω από το εμπρός καπό εδράζεται ένας V8 κινητήρας με διπλά turbo και χωρητικότητα 4,0 λίτρα, ο οποίος αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm ροπής, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση Quattro. Ανάλογες είναι και οι επιδόσεις του, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 305 χλμ./ώρα.
Όμως, η βελτιωτική εταιρεία ABT Sportsline προσφέρει τώρα ένα πακέτο που από τη μία αυξάνει τόσο την ισχύ, όσο και τη ροπή, από την άλλη αλλάζει και την ούτως ή άλλως δυναμική του εμφάνιση. Το Audi RS6-R, όπως και το ονομάζει ξεχωρίζει ευθύς εξαρχής από το αεροδυναμικό body kit, που περιλαμβάνει πληθώρα νέων στοιχείων. Εμπρός, κυριαρχούν το νέο προτεταμμένο σπλίτερ, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, πίσω οι ανοξείδωτες τετραπλές απολήξεις με ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες, καθώς και ο ευμεγέθης διαχύτης. Στα παραπάνω προσθέστε τα τονισμένα φτερά καθώς και τους μεγαλύτερους τροχούς, τοποθετημένους σε χειροποίητες ζάντες αλουμινίου με διάμετρο 22 ίντσες.
Σε ότι αφορά το μοτέρ, οι τεχνικοί της ABT έκαναν τις απαραίτητες επεμβάσεις στα turbo και στα intercooler, με αποτέλεσμα η ισχύς να σκαρφαλώσει στους 740 ίππους με τη μέγιστη τιμή της ροπής να φτάνει αισίως τα 920 Nm. Βελτιωμένες είναι φυσικά και οι επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα), ενώ αλλαγές υπάρχουν και στην ανάρτηση, βελτιώνοντας την πρόσφυση στις στροφές.
Τέλος, να αναφέρουμε ότι το κόστος της μετατροπής, σύμφωνα με την ABT φτάνει τις 70.000 ευρώ, ξέχωρα από την τιμή του μοντέλου που είναι 159.000 ευρώ.
Πηγή: newsauto.gr