Ο λόγος για την 488 GT Modificata, η οποία, σε αντίθεση με τα προαναφερθέντα μοντέλα προορίζεται αποκλειστικά για την πίστα, ενώ ενσωματώνει τεχνολογία που αναπτύχθηκε για τα αγωνιστικά 488 GT3 και 488 GTE.
Το μοντέλο τροφοδοτείται από έναν διπλά υπετροφοδοτούμενο V8 βενζινοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει γύρω στα 700 άλογα (σ.σ. περισσότερα από όσα παράγουν οι εκδόσεις GT3 και GTE).
Οι μηχανικοί της Ferrari επικεντρώθηκαν στη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής, προσδίδοντας στην 488 GT Modificata βελτιωμένη κάθετη δύναμη, μετατοπίζοντας το κέντρο πίεσης προς τα εμπρός.
Χάρη στην ανωτέρω πρωτοβουλία, το υπεραυτοκίνητο της ιταλικής εταιρείας παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη στο μπροστινό τμήμα του, χωρίς να προκαλείται αύξηση της συνολικής οπισθέλκουσας.
Σημειώνεται πως όταν το αυτοκίνητο κινείται στα 230 χλμ./ώρα δύναται να παράγει έως και 1.000 κιλά κάθετης δύναμης.
Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, εξαιρουμένης της αλουμινένιας οροφής. Επιπροσθέτως, το σύστημα πέδησης κατασκευάστηκε από κοινού με τη Brembo, και ενσωματώνει δίσκους φρένων μειωμένης υπολειμματικής ροπής. Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών έχει αντληθεί από τη 488 GT3 Evo, αλλά με διαφορετικό set-up.
Ακόμη, στον στάνταρ εξοπλισμό προσφέρεται ένα V–Box το οποίο παίρνει δεδομένα από ένα σύστημα τηλεμετρίας της Bosch, μια κάμερα υψηλής ανάλυσης, θέση συνοδηγού και σύστημα παρακολούθησης και μέτρησης της πίεσης ελαστικών TPMS. Παράλληλα, παρέχονται και πολλές επιλογές εξατομίκευσης, που αφορούν την αισθητική τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού.
Σημειώνεται πως δικαίωμα στην αγορά του μοντέλου θα έχουν μόνο όσοι έχουν συμμετάσχει στις εκδηλώσεις της Ferrari “Competizioni GT”.