Η Audi ενισχύει τη γκάμα των plug-in υβριδικών εκδόσεων του Audi A3 Sportback με μια ακόμα έκδοση με απόδοση 245 ίππων, όπως αναφέρει το 4troxoi.gr.
Η προσπάθεια εξηλεκτρισμού της Audi συνεχίζεται και στα χαμηλά «κλιμάκια» της γκάμας της καθώς μετά την πρεμιέρα της plug-in υβριδικής έκδοσης των 204 ίππων του νέου A3 Sportback σειρά έχει εκείνη των 245 ίππων.
Όπως και ο μικρότερος αδελφός, έτσι και η έκδοση με τη διακριτική ονομασία 45 TFSI e συνδυάζει έναν θερμικό κινητήρα με χωρητικότητα 1,4 λίτρων της οικογένειας TSI με ονομαστική απόδοση 150 ίππων και ροπή 250 Nm σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 80 kW και ροπή 330 Nm, ο οποίος βρίσκεται ενσωματωμένος στο 6τάχυτο S tronic κιβώτιο.
Η πρισματικού τύπου μπαταρία η οποία συνοδεύει την όλη διάταξη αποτελείται από 96 πρισματικά κελιά έχοντας την ικανότητα να αποθηκεύει ηλεκτρική ενέργεια της τάξης των 13 kWh. Σύμφωνα με την γερμανική φίρμα, το γέμισμα της μπαταρίας με φορτιστή ισχύος 2,9 kW ολοκληρώνεται μέσω οικιακής πρίζας σε χρόνο 5 περίπου ωρών.
Συνδυαστικά, η μονάδα κίνησης του νέου Audi A3 Sportback 45 TFSI e αποδίδει 245 ίππους και 400 Nm ροπής, τιμές που εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,8 δλ. και τελική ταχύτητα 232 χλμ./ώρα. Στο πρωτόκολλο NEDC η μέση κατανάλωση καυσίμου ορίζεται στα 1,5-1,4 λίτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα τα 34-31 gr/χλμ. Η δε αυτονομία με την αρωγή του ηλεκτροκινητήρα φτάνει στα 74 χλμ., ή στα 63 στο αυστηρότερο πρωτόκολλο WLTP – το Audi A3 Sportback 45 TFSI e μπορεί να κινηθεί με τη βοήθεια ηλεκτρικής ενεργείας έως τα 140 χλμ./ώρα.
Ο οδηγός του αυτοκινήτου έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας. Στο Auto Hybrid, που είναι και το βασικό, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργού συνδυαστικά, καθώς ανάλογα με την κατάσταση και τις προτιμήσεις του οδηγού, το αυτοκίνητο μπορεί να ρολάρει με τον TFSI κινητήρα σβηστό αλλά και να ανακτά ενέργεια στην πέδηση. Όταν ο οδηγός επιλέγει τις λειτουργίες Battery Hold ή Battery Charge, η μονάδα ελέγχου διατηρεί την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας σε σταθερό επίπεδο ή την αυξάνει με στοχευμένο τρόπο.
Εξωτερικά, το Audi A3 Sportback 45 TFSI e ξεχωρίζει για τα σκουρόχρωμα φινιρίσματά του και τη μάσκα Singleframe με τα μαύρα γυαλιστερά ένθετα, τα οποία τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Κατόπιν παραγγελίας, η Audi προσφέρει τους προβολείς LED Matrix που αποτελούνται από 15 τμήματα LED δημιουργώντας μια υπογραφή φωτός σε σχήμα Ε - το σύμβολο της plug-in υβριδικής μονάδας κίνησης της Audi. Από εκεί και πέρα, η γερμανική εταιρεία ανακοινώνει ότι οι δίσκοι του συστήματος πέδησης που βρίσκονται πίσω από τους τροχούς των 17 ιντσών είναι μεγαλύτεροι από αυτούς της έκδοσης 40 TFSI e (340 και 310 χλστ. εμπρός και πίσω). Οι δαγκάνες φρένων είναι βαμμένες με κόκκινο χρώμα, ενώ σε αντίθεση με τον μικρότερο plug-ιν υβριδικό αδελφό της οικογένειας, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το Audi drive select, σπορ καθίσματα και αυτόματο κλιματισμό δύο ζωνών.