Ένα “Swiss Made” αυτοκίνητο δεν είναι ακριβώς ένα συνηθισμένο πράγμα, δεδομένου ότι κάποιος θα μπορούσε να μετρήσει τους Ελβετούς κατασκευαστές στην ιστορία των αυτοκινήτων στα δάχτυλα του ενός χεριού. Η Picasso τι γνώμη έχει;
Αλλά τώρα υπάρχει ένα άτομο που θέλει να αναβιώσει την ιδέα του ελβετικού αυτοκινήτου και είναι ο Stefano Picasso, ιδρυτής της Picasso Automotive. Εδώ είναι οι πρώτες εικόνες του νέου Picasso PS-01.
Αναφέρεται στην εταιρεία ως “το πιο τρελό αυτοκίνητο από ανθρακονήματα που φτιάχτηκε ποτέ” και φαίνεται να έχει ό, τι χρειάζεται για να συμμετάσχει στη σύντομη λίστα των σύγχρονων supercars. Οι φωτογραφίες δείχνουν τα πρωτότυπα που βρίσκονται σε εξέλιξη στο Λουγκάνο της Ελβετίας.
Το αμάξωμα διαθέτει πάνελ από ανθρακονήματα μήκους 3,2 μέτρων, το οποίο φέρεται να είναι το μακρύτερο από ποτέ σε ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί ελαφρύ υλικό. Επιπλέον, το πίσω υποπλαίσιο αποτελείται επίσης από ανθρακόνημα εμπνευσμένο από τα αυτοκίνητα αντοχής LMP2. Η χρήση σύνθετων υλών διατηρεί το βάρος κάτω από τα 900 κιλά.
Οι εικόνες teaser του Picasso PS-01 αποκαλύπτουν ένα συμπαγές σμιλεμένο coupe με κινητήρα στο κέντρο. Η εξέλιξή του θα ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2021.
Ο κατάλογος των εταίρων που συμμετέχουν στην ανάπτυξη του Picasso PS-01 είναι πολύ μεγάλος. Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει ακόμα τον κινητήρα, αλλά είναι προφανώς ένας με διπλό turbo V6 από “από τα πιο διάσημα ιταλικά supercar” που παράγει περίπου 600 ίππους. Η Adev συνεισφέρει στο κιβώτιο ταχυτήτων και η Sabelt παρέχει το εσωτερικό. Η Carbo Brake ανέλαβε τα φρένα και η ανάρτηση προέρχεται από την γνωστή σε όλους Öhlins.
Για να δώσει ζωή στο Picasso PS-01, η εταιρεία επιστρατεύει έναν διεθνή επενδυτή, ενώ υπάρχουν ήδη μερικές παραγγελίες. Η εταιρία διαθέτει στρατηγική που η ίδια την ορίζει ως “Ελβετική ακρίβεια, ιταλική φαντασία και παγκόσμια τεχνολογία”.
Η έναρξη μιας νέας αυτοκινητοβιομηχανίας είναι δύσκολη, αλλά η Picasso προσπαθεί να καθιερωθεί ως μια μικρή και επίμονη εταιρεία που μπορεί να κατασκευάσει σπορ αυτοκίνητα και supercars περιορισμένης παραγωγής με έμφαση στην εντυπωσιακή αναλογία κιλών ανά ίππο σε μια πολύ απαιτητική κατηγορία.
Πηγή: newsauto.gr