Το γεγονός αυτό δημιουργεί μια πιο ευρύχωρη… ατμόσφαιρα για τους επιβάτες στο εσωτερικό του νέου Skoda Fabia, το οποίο αναμένεται να αποκαλυφθεί τις πρώτες μέρες του προσεχούς κιόλας μήνα, όπως αναφέρει το 4troxoi.gr.
Όπως φαίνεται και από το σχετικό σκίτσο το οποίο έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα η Skoda, το ταμπλό είναι πλήρως ανασχεδιασμένο με μια κεντρική, ανεξάρτητη οθόνη να δεσπόζει, ενώ για πρώτη φορά το «παρών» δίνει και ο γνωστός, ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit.
Την ίδια στιγμή, μια οριζόντια διακοσμητική λωρίδα έρχεται να τονίζει το πλάτος του εσωτερικού, με τους μεγάλους αεραγωγούς του συστήματος κλιματισμού στα δεξιά και αριστερά να προσδίδουν την απαραίτητη σχεδιαστική φρεσκάδα. Από το σχετικό σκίτσο διακριτές είναι επίσης οι χρωματιστές επενδύσεις στην κεντρική κονσόλα και τις λαβές των θυρών, καθώς και οι μεταλλικές χειρολαβές των θυρών, που για την περίσταση διαθέτουν νέο ντιζάιν.
Στα πλαίσια των σημερινών αποκαλύψεών της, η Skoda έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα και το νέο λογότυπο που θα συνοδεύει το νέο super mini μοντέλο της.
Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Skoda Fabia έχει να επιδείξει ένα μήκος που υπερβαίνει κατά τι τα 4,1 μ. (+111 χλστ.), την ώρα που το ύψος και το πλάτος του αγγίζουν τα 1,46 μ. και 1,78 μ. (+48 χλστ.). Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2,564 μ., γεγονός που μεταφράζεται σε επιπλέον 94 χλστ. σε σχέση με εκείνο του απερχόμενου μοντέλου.
Σύμφωνα με την Skoda, το νέο μοντέλο είναι αισθητά πιο ευρύχωρο και αεροδυναμικό, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να έχει πέσει από το 0,32 στο 0,28 – κι αυτό χάρη σε σημαντικές επεμβάσεις και αλλαγές, όπως είναι για παράδειγμα το επίπεδο πάτωμα με τα 12 ενοποιημένα πάνελ, οι νέες ζάντες αλουμινίου και τα πτερύγια ψύξης που ανοίγουν και κλείνουν στο εμπρός μέρος εξοικονομώντας έως και 0,2 λίτρα καυσίμου στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα.
Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων του νέου Skoda Fabia περιλαμβάνει, σύμφωνα με τους Τσέχους, μόνο βενζινοκίνητες μονάδες με εύρος απόδοσης που εκκινεί από τους 65 ίππους (βλ. 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός MPI με χωρητικότητα 1,0 λίτρου σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων) και καταλήγει στους 150 ίππους, για τον 1.500άρη της οικογένειας TSI με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και τα 250 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Ο δεύτερος τη τάξει κινητήρας διαθέτει και αυτός φυσική αναπνοή και χωρητικότητα 1,0 λίτρου, αποδίδοντας για την περίσταση 80 ίππους.
Από εκεί και πέρα, το «παρών» δίνει ο υπερτροφοδοτούμενος 1.000άρης της οικογένειας TSI, σε εκδόσεις με απόδοση 95 και 110 ίππων – ο πρώτος συνεργάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και ο δεύτερος με χειροκίνητο 6άρι ή αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι κινητήρες ανήκουν στην υπο-οικογένεια EVO πληρώντας τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6d και καταναλώνοντας κατά μέσο όρο όχι περισσότερα από 5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το αυξημένο κατά 10 λίτρα ρεζερβουάρ καυσίμου (από 40 σε 50 λίτρα), εξασφαλίζει αυτονομία έως και 950 χλμ. για τις εκδόσεις 1.0 TSI των 95 και 110 ίππων, με βάση τις μετρήσεις στο πρωτόκολλο WLTP.