Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Η Skoda παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα που αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής “Next Level – Skoda Strategy 2030”.
Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Ο Λάντο Νόρις ήταν ο θριαμβευτής στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, μ...
Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο plug-in υβριδικό Fo...
Ο οδηγός της MacLaren ήταν ο μεγάλος νικητής του γκραν πρι σ...
Τα 50 χρόνια Golf, οι εκδηλώσεις και οι παραγγελίες μ...
Κανείς δεν είναι τέλειος ο...
Η οργάνωση είναι το Α κ...
Το Cruise Control αποδεικνύεται ιδιαίτερα ωφέλιμο σε εκτεταμένες δ...
Ο Βέλγος έχει πιθανότητα να στεφθεί για πρώτη φορά σ...
Viral έχει γίνει βίντεο με 5χρονο από την Τουρκία να οδηγεί μ...