Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Η Skoda παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα που αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής “Next Level – Skoda Strategy 2030”.
Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Τι αλλάζει από σήμερα; Δώστε π...
Ο Μαξ Φερστάπεν ξανά στην κορυφή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος τ...
Παράπονα από τους πιλότους για έντονη μυρωδιά μ...
Η Μαρία Ευγενία Σουάρες Ριβέιρο είναι περισσότερο γ...
Mε 8 αυτοκίνητα σε αγώνα αντοχής 2 ...
Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που μπορεί να α...
O γιος του Μίκαελ Σουμάχερ, Μικ, μίλησε για τη σχέση μ...
Η τελική ταχύτητα που πέτυχε σε ένα δημόσιο δρόμο -στο π...
Οι δυο τους φωτογραφήθηκαν να μοιράζονται έ...
Έξι στα έξι για τον Πρωταθλητή Μάριο Ηλιόπουλο στο Π...