Συνολικά, εγκαταστάθηκαν 222 σταθμοί ταχείας φόρτισης πολλαπλών προτύπων και 30 σταθμοί υπερταχείας φόρτισης. Αυτό δημιουργεί την κρίσιμη υποδομή που απαιτείται για να υποστηρίξει την αυξανόμενη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων και να βοηθήσει τους εν δυνάμει αγοραστές στη μετάβασή τους σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον.Η κοινοπραξία υιοθέτησε φορτιστές με παραγωγή ηλιακής ενέργειας και αποθήκευση της ενέργειας σε μπαταρία, σε τοποθεσίες όπου δεν υπήρχε σταθερή παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Η εισαγωγή στεγασμένων σταθμών επέτρεψε την εγκατάσταση ηλιακών φωτοβολταϊκών στους σταθμούς, επιτρέποντας τη μέγιστη αξιοποίηση του χώρου και μεγαλύτερη οικονομική απόδοση.
Η κοινοπραξία αναγνώρισε επίσης ότι οι πελάτες απαιτούν ευέλικτες μεθόδους πληρωμής και αυξημένο βαθμό προσβασιμότητας. με ε ευρέως αποδεκτές επιλογές πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων ψηφιακών μεθόδων πληρωμής, συνδρομών για πελάτες με μηνιαίο πρόγραμμα, καρτών πληρωμής και ανέπαφων λειτουργιών. Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα από τα βασικά στοιχεία στον έξυπνο σχεδιασμό πόλεων με τα ηλεκτρικά οχήματα να ενσωματώνονται απρόσκοπτα στο σύστημα μεταφορών. Οι σταθμοί φόρτισης είναι η κύρια πηγή ενέργειας για τα EVs και οι τοποθεσίες τους είναι κρίσιμες για την προσβασιμότητά τους. Η Nissan συνεχίζει να συνεργάζεται στενά με ηγέτες του κλάδου και κυβερνητικούς φορείς για να αυξήσει την προσβασιμότητα και να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο οικοσύστημα για την κινητικότητα και όχι μόνο, αναπτύσσοντας τάχυ-φορτιστές στους βασικούς Ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους.
Στην Ελλάδα, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, προχωρά σε μια ακόμα νέα φάση του σχετικού στρατηγικού της πλάνου. Ένα νέο έργο που ξεκινάει άμεσα και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους, θα αφορά στην επέκταση των φωτοβολταϊκών της συγκροτημάτων, με επιπλέον ηλιακά πάνελ στις εγκαταστάσεις της στην Αθήνα, προωθώντας και ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση, ως αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας της. Με την επέκταση της επένδυσης σε φωτοβολταϊκά πάνελ, η εταιρεία θα καλύψει ένα ποσοστό που θα αγγίζει πλέον το 80% των υφιστάμενων ενεργειακών αναγκών της (από 70% που είναι σήμερα) και με απώτερο στόχο την πλήρη ενεργειακή κάλυψη.