Η Lancia αυτοπροσδιορίζεται ως μια “Progressive Classic” («Προοδευτικά Κλασσική») μάρκα, δηλαδή μια μάρκα που σέβεται την πολύτιμη κληρονομιά της και παράλληλα έχει τη δύναμη να κοιτάει με φιλοδοξία το μέλλον. Η καινοτομία και η διαχρονική σχεδίαση αποτελούν σταθερές αξίες, στις οποίες θα προστεθεί η φιλικότητα προς το περιβάλλον και η εστίαση στην ικανοποίηση των πελατών.
Και τα τρία νέα μοντέλα θα χαρακτηρίζονται από τρία ξεχωριστά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Lancia: τη χαρακτηριστική μάσκα “chalice” το σχήμα της οποίας είναι εμπνευσμένο από το Άγιο Δισκοπότηρο, την επίσης χαρακτηριστική γραμμή του προφίλ, αλλά και τις έντονες, γεωμετρικές φόρμες. Με έμπνευση από τη Lancia Aurelia και τη Delta, η νέα μάσκα θα αποτελεί μια μοντέρνα εκδοχή, η οποία θα διατηρεί όμως τη σύνθεση οριζόντιων και κάθετων γραμμών που θα φιλοξενούν και το λογότυπο της μάρκας.
Η γραμμή στο προφίλ θα φέρνει στη μνήμη εικόνες από μοντέλα όπως η Aurelia B20, ενώ οι έντονες γεωμετρικές φόρμες στο εμπρός και πίσω μέρος που θα συνδυάζονται με στρογγυλά φωτιστικά σώματα θα τιμούν το πιο επιθετικό και τεχνικό πνεύμα της εταιρείας, όπως αυτό εκφράστηκε από μοντέλα όπως οι 037, Stratos και Delta, τα αγωνιστικά «θηρία» που κυριάρχησαν στους αγώνες ράλι για περισσότερα από 20 χρόνια.
Εκτός από τη χάρη και το δυναμισμό, υπάρχει ακόμα ένα χαρακτηριστικό στη σχεδίαση της Lancia: η διαφορετικότητα που αντλεί έμπνευση από διάφορες πηγές έτσι ώστε να επιτευχθεί ένα αρμονικό και άρτιο αποτέλεσμα. Όπως και στα διάσημα Ιταλικά έπιπλα, η Lancia φέρνει αυτή την ξεχωριστή προσέγγιση στο πρωτότυπο και άνετο εσωτερικό των αυτοκινήτων της, όπως εκείνο των Gamma και Beta.
Την ίδια προσοχή στη λεπτομέρεια μπορεί να δει κανείς στο εσωτερικό της Fulvia Coupé του 1965, όπου η κομψότητα συνδυάζεται με το δυναμισμό και την απόδοση. Αυτό είναι ακόμα ένα δείγμα της μοναδικότητας της Lancia. Δύο από τα μοντέλα που εκφράζουν απόλυτα αυτή τη μοναδικότητα, είναι και οι Lancia Beta HPE και Gamma Coupe, οι οποίες αναστάτωσαν με την παρουσία τους το χώρο του αυτοκινήτου και αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για το μέλλον της μάρκας.