Η νέα CL500 της Honda είναι μία μοτοσυκλέτα με άφθονα ρετρό στοιχεία, εμπνευσμένα από τα αυθεντικά CLs των δεκαετιών 60s και 70s. Υιοθετώντας το δικύλινδρο κινητήρα της σειράς CB500 της Honda που είναι κατάλληλος για κατόχους διπλώματος A2, χρησιμοποιεί ένα νέο, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’, ανάρτηση με μεγάλη διαδρομή και συνδυασμό τροχών 19/17 ιντσών μπροστά/πίσω για χαρακτηριστική, εντυπωσιακή εμφάνιση.
Ο 8-βάλβιδος, υγρόψυκτος, παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 471 κ.εκ. της CL500 είναι ομαλός στη λειτουργία. Ο ανθεκτικός κινητήρας έχει γίνει διάσημος στη σειρά CB(R)500 της Honda και στη CMX500 Rebel. Για την CL500, φέρει ανανεωμένη χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου του συστήματος ψεκασμού καυσίμου PGM-FI, και νέα ρύθμιση των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, που προσφέρουν συναρπαστική ροπή, με μέγιστη τιμή 43.4Nm στις 6.250σαλ. και μέγιστη ισχύ 46.6 PS (34.3kW) στις 8.500 σαλ. Για πιο ζωηρή εν κινήσει επιτάχυνση, το πίσω γρανάζι χρησιμοποιεί 41 δόντια αντί για 40 που είχε στη Rebel.
Είναι γεννημένη τόσο για τις δυσκολίες των αστικών διαδρομών όσο και για ‘χαλαρές’ off-road περιπέτειες. Το στυλ της μαγνητίζει το βλέμμα με λεπτομέρειες όπως το στρογγυλεμένο ρεζερβουάρ, τα προστατευτικά γονάτων, τα ελαστικά προστατευτικά καλύμματα πιρουνιού και το ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, με δύο εξόδους και διάτρητο προστατευτικό κάλυμμα. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και ο πίνακας οργάνων έχει οθόνη LCD (με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο). Τέσσερις σύγχρονες χρωματικές επιλογές κάνουν την CL500 να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο από το πλήθος.