Είναι τα ισχυρότερα και ταχύτερα RS 6 και RS 7 από οποιαδήποτε έχουν υπάρξει μέχρι σήμερα: τα νέα Audi RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance εφοδιάζονται με πρόσθετα στοιχεία που τονίζουν ακόμη περισσότερο την εμφάνιση των μοντέλων προσφέροντας ταυτόχρονα μια ακόμη πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Ο ισχυρός biturbo κινητήρας V8 TFSI των 4,0 λίτρων, πλέον αποδίδει 463 kW (630 PS) και μέγιστη ροπή 850 Nm (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου σε l/100 km**: 12,7 – 12,1 (WLTP)), συνδυασμένες εκπομπές CO2 σε g/km: 289 - 273 (WLTP).
Οι στάνταρ οθόνες 12,3’’ του Audi virtual cockpit plus προσφέρουν νέα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης μιας ένδειξης αλλαγής ταχυτήτων που αναβοσβήνει στη manual λειτουργία του κιβωτίου, με την ένδειξη για τις σ.α.λ. να αλλάζει από πράσινο σε κίτρινο και κόκκινο, όπως στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, υποδεικνύοντας τη βέλτιστη αλλαγή σχέσεων. Επιπλέον, το Launch Control, το οποίο αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες επιτάχυνσης των RS 6 Avant performance* και των RS 7 Sportback performance *, διασφαλίζει την ιδανική επιτάχυνση από στάση.
Η ισχύος του οκτακύλινδρου 4.0 TFSI μεταφέρεται στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro μέσω ενός στάνταρ αυτόματου κιβωτίου tiptronic με ταχύτερους χρόνους αλλαγής των οκτώ σχέσεων. Το αυστηρά μηχανικό κεντρικό διαφορικό κατανέμει την ισχύ του κινητήρα στον πίσω άξονα σε ποσοστό 40:60 και όταν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης, τότε η περισσότερη ροπή μεταφέρεται αυτόματα στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση – έως και 70% μπορεί να περάσει στον μπροστινό άξονα και έως και 85% στον πίσω άξονα. Το κεντρικό διαφορικό self-locking (αυτόματου κλειδώματος) είναι ελαφρύτερο και πιο συμπαγές,
Το σύστημα ελέγχου πλαισίου Audi drive select προσφέρει στον οδηγό μία επιλογή ανάμεσα σε έξι προφίλ: τα efficiency, comfort, auto, dynamic, καθώς και τα δύο RS εξατομικευμένα, τα RS1 και RS2.Το RS Dynamic Package περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων RS performance και RS 7 performance. Αυτό το πακέτο περιλαμβάνει την αύξηση της τελικής ταχύτητας στα 280 km/h, το σύστημα δυναμικού ελέγχου τετραδιεύθυνσης (η ειδική ενημέρωση του λογισμικού RS βοηθά τον οδηγό με ενεργές διορθώσεις διεύθυνσης στον εμπρός και πίσω άξονα) και το σπορ διαφορικό quattro στον πίσω άξονα.