Τα αυτοκίνητα της Bentley με το «Flying B» προσφέρονται από τα μέσα της δεκαετίας του 1920, με το σημερινό σχέδιο να είναι η έκτη εκδοχή του. Για την πιο πρόσφατη Flying Spur, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Bentley αποδέχθηκαν την πρόκληση να ανεβάσουν την τέχνη και την τεχνική κατασκευής του «Flying B» σε ένα ακόμα υψηλότερο επίπεδο. Το έμβλημα που κοσμεί τη Flying Spur Mulliner είναι το πρώτο στην ιστορία της Bentley που αναπτύχθηκε ψηφιακά, το πρώτο που διαθέτει μια πλάκα κάλυψης που το αντικαθιστά όταν αποθηκεύεται μέσα στη μάσκα, το πρώτο με καθαρά ακρυλικά φτερά και το πρώτο που φωτίζεται εσωτερικά.

Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της νέας Flying Spur, μια μικρή λίστα υποψηφίων σχεδίων για το νέο«Flying B» δημιουργήθηκε μέσα στο Crewe σε πρωτότυπη μορφή και παρουσιάστηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο για την τελική έγκριση. Το νικητήριο σχέδιο, που ανήκε στον Hoe Young Hwang, ήταν η ομόφωνη επιλογή.

Το «Flying B» είναι χυτό ως ένα ενιαίο κομμάτι από ανοξείδωτο χάλυβα ποιότητας 316, και διαθέτει μια εξελιγμένη κρυσταλλική δομή η οποία είναι πολύ σκληρή και ικανή να αντέχει σε ακραίες θερμοκρασίες. Η προσθήκη μολυβδαινίου του προσδίδει επιπλέον αντοχή στη διάβρωση, στοιχείο ζωτικής σημασίας για ένα αντικείμενο που είναι εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης όλο το χρόνο, οπουδήποτε πάνω στον πλανήτη,

Οι πρώτες Bentley δεν είχαν το γνωστό έμβλημα στη μάσκα τους. Η παλαιότερη Bentley που υπάρχει, η EXP2, διέθετε έναν απλό μετρητή θερμοκρασίας νερού ως καπάκι του ψυγείου του οδηγού. Όμως η ζήτηση από τους ιδιοκτήτες οδήγησε την εταιρεία να προσφέρει από τα μέσα της δεκαετίας του 1920 ένα περίτεχνο, όρθιο ορειχάλκινο «Β» με φτερά που παραμένουν σε οριζόντια θέση.


Στην εποχή της Bentley Derby (1931-1939) ανατέθηκε στον καλλιτέχνη Charles Sykes να δημιουργήσει μια μικρότερη και αισθητικά πιο βελτιωμένη εκδοχή. Η αρχική του σχεδίαση περιείχε ένα μονό πτερύγιο «B» με κλίση προς τα εμπρός σε στυλ Art Deco, με όψεις έτσι ώστε το «B» να διαβάζεται σωστά όταν το βλέπει κανείς από κάθε πλευρά. .


Ένα «Flying B» με κλίση προς τα πίσω προσφέρθηκε για λίγο στα αυτοκίνητα της σειράς Derby Bentley MR και MX, για να υποδηλώσει τον σπορ χαρακτήρα τους.Οι επαναλήψεις του σχεδίου του Sykes τοποθετήθηκαν σε τροποποιημένη μορφή σε όλα τα μοντέλα της Bentley μέχρι τη δεκαετία του 1970, οπότε η νομοθεσία για την προστασία των πεζών απαγόρευσε τα συμπαγή εμβλήματα πάνω στο καπό και διακόπηκε η κυκλοφορία τους.


Το 2006 παρουσιάστηκε ένα αναθεωρημένο σχέδιο του εμβλήματος «Flying B», με ανασυρόμενο πλέον μηχανισμό, για τα μοντέλα Bentley Azure και Brooklands. Αργότερα, η ίδια σχεδίαση προσφέρθηκε ως επιλογή για την Bentley Mulsanne. Αυτός ο σχεδιασμός επιτρέπει την απόσυρση του «Flying B» όταν ανιχνευτεί το ενδεχόμενο πρόσκρουσης, ενώ παραμένει στην θέση του σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. Χρειάστηκε μέχρι το 2019 και την άφιξη του νέου Flying Spur ώστε το «Flying B» να φτάσει στο σημερινό απόγειο της τεχνικής και καλλιτεχνικής του τελειότητας.