Για να παρέχει μεγιστοποιημένο «χώρο διαβίωσης» (living space) για τους πελάτες, το ολοκαίνουριο μοντέλο αυξήθηκε σε μήκος στα 4.355 mm, το οποίο είναι 150 mm μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά, με βάση το KONA Electric. Κέρδισε επίσης 25 mm σε πλάτος και 60 mm σε μήκος μεταξονίου σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο χωρίς να χάσει καθόλου από την εμβληματική σχεδιαστική του ταυτότητα.
Οι δύο ευρείες οθόνες 12,3 ιντσών και η κεντρική κονσόλα universal ενισχύουν τα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας του αυτοκινήτου. Ο εσωτερικός φωτισμός βελτιώνει την εμπειρία και την ευκολία του χρήστη. Με τον μοχλό ταχυτήτων μετατοπισμένο πίσω από το τιμόνι, παρέχεται μια λιτή διάταξη και πρόσθετος χώρος για αντικείμενα στο κεντρικό τούνελ.Το χωρίς καμπύλες πίσω κάθισμα ενισχύει την αστική αισθητική του KONA του 21ου αιώνα.
Σε αντίθεση με τα περισσότερα οχήματα που διατίθενται σε πολλαπλά κινητήρια σύνολα, το KONA ξεκίνησε με τη σχεδιαστική ανανέωση του ΚΟΝΑ Electric (EV), η οποία στη συνέχεια προσαρμόστηκε στο συμβατικό μοντέλο που κινείται με βενζίνη. Αυτή η αντισυμβατική προσέγγιση επέτρεψε στη Hyundai να φέρει τη σχεδιαστική λογική LED τεχνολογίας σε όλες τις εκδόσεις KONA, συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE), των υβριδικών (HEV) και των σπορ N Line.
Η καθαρή, διακριτική εμπρός όψη του νέου KONA χαρακτηρίζει τον καθαρό όγκο του οχήματος, ο οποίος συμβάλλει στην ομαλή αεροδυναμική απόδοση του μοντέλου. Ο καθαρός όγκος αναδεικνύεται από την Seamless Horizon Lamp, η οποία στην ηλεκτροκίνητη έκδοση διαθέτει parametric pixels, σηματοδοτώντας το πρώτο μοντέλο Hyundai με Pixelated Seamless Horizon Lamp που προσθέτει στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του ΚΟΝΑ Electric (EV) ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό στοιχείο σχεδίασης.
Το νέο KONA είναι γεμάτο με παραμετρικές επιφάνειες. Η απότομη διαγώνια πτυχή των πλαινών μερών συνδέει το σατινέ χρώμιο της γραμμής της ζώνης με την αεροτομή, δημιουργώντας ένα περίγραμμα που τυλίγεται γύρω από ολόκληρο το όχημα. Το πίσω μέρος διαθέτει μια ακόμη Seamless Horizon Lamp καθώς και ένα ψηλά τοποθετημένο φωτιστικό stop (HMSL) που είναι ενσωματωμένο άψογα στο σατινέ χρώμιο του σπόιλερ.
Υπάρχουν διάφορες στυλιστικές παραλλαγές μεταξύ των συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Το ΚΟΝΑ Electric (EV) διαθέτει parametric pixels στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, σχεδίαση ζάντας αλουμινίου 19 ιντσών εμπνευσμένη από pixel και προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή. Το υβριδικό (HEV) ΚΟΝΑ καθώς και το ΚΟΝΑ με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) μοιράζονται έναν τολμηρό και στιβαρό σχεδιαστικά προφυλακτήρα και μαύρη επένδυση θόλου τροχού.
Η N Line έκδοση διαθέτει προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή, αεροτομή τύπου φτερού, πιο επιθετική εμπρός και πίσω σχεδίαση με προφυλακτήρα σε σχήμα φτερού για να τονίζει την χαμηλότερη θέση του οχήματος, χαρακτηριστικές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και διπλή εξάτμιση.