id="article" class="article__text eidiseis-article " >

Η Honda σκοπεύει όχι μόνο να συνεχίσει τον εξηλεκτρισμό των προϊόντων της, αλλά και να υιοθετήσει μια «προληπτική» προσέγγιση προκειμένου να αυξήσει τη χρήση του υδρογόνου ως φορέα ενέργειας, ενώ θα προσπαθήσει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον τομέα του υδρογόνου.

Με το σύστημα κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς που αναπτύσσεται από κοινού με τη General Motors (GM), η Honda θα επιδιώξει να υπερδιπλασιάσει την ανθεκτικότητα και να μειώσει το κόστος στο ένα τρίτο. Αφού επιτύχει τους στόχους της με τη GM, η Honda θα συνεχίσει τη βασική της έρευνα για τις μελλοντικές τεχνολογίες κυψελών καυσίμου προκειμένου να διπλασιάσει και πάλι την ανθεκτικότητα και να μειώσει στο μισό το κόστος από το πρόσφατα μειωμένο επίπεδο.

Στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων, εκτός από τη διεξαγωγή κοινής έρευνας σε βαρέα φορτηγά με κυψέλες καυσίμου με την Isuzu Motors Limited, η Honda ξεκίνησε τη δοκιμαστική οδήγηση για σκοπούς επίδειξης επαγγελματικών φορτηγών εξοπλισμένων με το σύστημα κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς σε συνεργασία με την Dongfeng Motor Group Co., Ltd.

ΠΗΓΗ: Star.gr