Η Ford εξοπλίζει τώρα το νέο Ranger με τρεις επιλογές πετρελαιοκινητήρων, πέραν ασφαλώς του κορυφαίου βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6, ο οποίος τροφοδοτεί το σκληροτράχηλο και αγωνιστικών προδιαγραφών Ranger Raptor. Πιο συγκεκριμένα, η Ford προσφέρει τώρα το νέο Ranger με τον 4κύλινδρο κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue, ο οποίος διαθέτει μονό στροβιλοσυμπιεστή αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 170PS (125kW) στις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 405 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.500 σ.α.λ.
Για ακόμα πιο αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue με διπλό τούρμπο. Σε αυτή την περίπτωση, η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 205PS (151kW) στις 3.750 σ.α.λ., με τη ροπή να ανεβαίνει στα 500 Nm, τα οποία αποδίδονται στις 1.750-2.000 σ.α.λ. Στην κορυφή της πυραμίδας των διαθέσιμων πετρελαιοκινητήρων, η Ford προσφέρει επιπρόσθετα τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 3.0L EcoBlue V6 που αποδίδει ισχύ 240PS (177kW) στις 3.250 σ.α.λ. και εντυπωσιακή ροπή 600 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.250 σ.α.λ.
Ο κινητήρας 2.0L EcoBlue 170PS είναι διαθέσιμος με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ τόσο ο 2.0L EcoBlue 205 PS όσο και ο 3.0L EcoBlue V6 240 PS συνδυάζονται κατ’ αποκλειστικότητα με το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της εταιρείας, το οποίο αποτελεί επίσης στάνταρ εξοπλισμό στο κορυφαίο Ranger Raptor που με τη σειρά του παίρνει κίνηση από τον πανίσχυρο βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6 292PS της Ford.
Με στόχο να καλύψει πολλές αλλά και διαφορετικές συγχρόνως μεταφορικές απαιτήσεις, το νέο Ford Ranger διατίθεται σε τρία αμαξώματα: τα Single Cab και Rap Cab με τον ντίζελ 2.0L EcoBlue 170PS και το διπλοκάμπινο Double Cab, το οποίο συνδυάζεται με όλες τις διαθέσιμες μονάδες κίνησης της Ford. Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, οι επιλογές είναι έξι και αφορούν τα επίπεδα XL, XLT, Limited, Wildtrak, Platinum και Raptor.
Η νέα έκδοση με την ονομασία Platinum θέτει νέα πρότυπα πολυτέλειας στην κατηγορία των pick-up οχημάτων. Αποκλειστικά διαθέσιμο σε πενταθέσια Double Cab έκδοση, το νέο Ranger Platinum τροφοδοτείται από τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 3.0L EcoBlue V6 240PS της Ford, σε συνδυασμό με ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο διαθέτει προσαρμοζόμενο προγραμματισμό αλλαγών ταχυτήτων και νέες βάσεις που μειώνουν τον θόρυβο και τους κραδασμούς.
Στις εκδόσεις του νέου Ranger που τροφοδοτούνται με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0L EcoBlue 170PS, η Ford χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης, με το οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει κίνηση στους δύο ή στους τέσσερεις τροχούς μέσω ενός πρακτικού περιστροφικού επιλογέα που βρίσκεται εγκατεστημένος στην κεντρική κονσόλα του οχήματος. Στην προκαθορισμένη (default) θέση η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (RWD).
Τόσο οι κινητήρες ντίζελ 2.0L EcoBlue 205PS και 3.0L EcoBlue V6 240PS, όσο και ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας 3.0L EcoBoost V6 292PS διαθέτουν ένα έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ώστε να αποδίδουν αστραπιαία την απαιτούμενη δύναμη έλξης ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης. Το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο μεταφοράς 2 ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ροπή on-demand που παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οχήματος προκειμένου να παρέχει αυξημένο επίπεδο απόδοσης. Το σύστημα προσφέρει στον οδηγό τις επιλογές 2H, 4A, 4H και 4L.
ΠΗΓΗ: Star.gr