Ό,τι έχει σχέση μαζί του πωλείται, κυρίως από την οικογένειά του, αλλά και από τις ομάδες που έτρεξε. Ηδη το αγαπημένο του τζετ, το εξοχικό του στην Νορβηγία και δύο σπίτια ακόμα πουλήθηκαν από την Κορίνα Σουμάχερ…

Ιδιαίτερα υψηλές τιμές πιάνουν τα μονοθέσια που έτρεξε ο Σουμάχερ, όπως πρόσφατα η Ferrari 2003-GA, με το οποίο κατέκτησε τον έκτο από τους 7 τίτλους του στη Formula 1– τον προτελευταίο από τους 5 σερί- έχει αριθμό 229 στα αρχεία της Ferrari F1.

Σειρά παίρνει η Ferrari της χρυσής εποχής που θα πουληθεί σύντομα σε δημοπρασία και σε μια τιμή που θα διαμορφωθεί ψηλά. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για ποσό που θα ξεπεράσει τα 7 εκατομμύρια ευρώ, αν και το συγκεκριμένο μονοθέσιο ήταν «ρεζέρβα».

Με αριθμό πλαισίου 198, το μονοθέσιο της Ferrari όταν χρειάστηκε, έδειξε τι αξίζει, καθώς με αυτό ο Σουμάχερ κατέκτησε μια νίκη. Ήταν ο αγώνας στο Interlagos της Βραζιλίας, όταν είχε μια έξοδο στις κατατακτήριες και αναγκαστικά, χρησιμοποίησε το συγκεκριμένο για να εκκινήσει (από την τρίτη θέση) στον αγώνα. Το 2000, ήταν η χρονιά που η κυριαρχία της Ferrari μόλις ξεκινούσε και η κατάκτηση της νίκης εκεί, ήταν απλά προάγγελος της συνέχειας.

Το μονοθέσιο με την προηγμένη αεροδυναμική και επανασχεδιασμένο κινητήρα V10 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, προσέφερε μια ισχύ της τάξης των 800 ίππων στον οδηγό, επιτρέποντας το «στροφάρισμα» στις 17.300 σ.α.λ. Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που για πολλούς φίλους των μηχανοκίνητων σπορ, η περίοδος εκείνη ήταν η καλύτερη για τη Formula 1– τότε που η «κορεκτίλα» δεν είχε επικρατήσει και τα τσιγάρα διαφημίζονταν φαρδιά- πλατιά πάνω στα μονοθέσια και όχι μόνο.

Το μονοθέσιο με τον αριθμό πλαισίου 198, επανεμφανίστηκε στην Καταλωνία για το GP της Ισπανίας στις 7 Μαΐου του 2000 και με αυτό κατάφερε να πετύχει την πρώτη του pole position για εκείνη τη σεζόν. Η τελευταία φορά που το 198 εμφανίστηκε σε δράση με τον Schumacher ήταν στο A1-Ring στην Αυστρία, όπου μετά από μια επαφή αμέσως μετά την εκκίνηση του αγώνα και την εγκατάλειψη της προσπάθειας από τον Σουμάχερ, η χρησιμότητά της περιορίστηκε.

Το μονοθέσιο επέστρεψε στο Maranello, όπου και υπέστη ολική ανακατασκευή, για να παρουσιαστεί μπροστά στο κοινό το Μάρτιο του 2001, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Εκεί ήταν που το είδε και το ερωτεύτηκε ο πρώτος ιδιώτης που το απέκτησε, για να ακολουθήσουν άλλοι τρεις οι οποίοι το απολάμβαναν μόνο σε εκδηλώσεις της Ferrari σε πίστες. Η αγωνιστική του ιστορία και το όνομα του οδηγού στα χέρια του οποίου διέπρεψε, αναμένεται πως θα κάνει την τιμή αγοράς να ξεπεράσει κατά πολύ εκείνη της εκτίμησης.

Η υποβολή προσφορών κλείνει στις 12 Απριλίου με την RM Sotheby’s που έχει την ευθύνη, να προβλέπει πως το ποσό στο οποίο θα καταλήξει είναι κάτω από τα 10 εκατομμύρια ευρώ. Αξίζει να θυμίσουμε πως το μονοθέσιο F2003-GA του Σουμάχερ που δημοπρατήθηκε πέρσι, έγινε το ακριβότερο στην ιστορία του είδους καθώς άλλαξε χέρια για 13,6 εκατομμύρια ευρώ.

 

Πηγή: newsauto.gr