Η FIAT κατέκτησε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία “Social Media Strategy Non-Food” του θεσμού Interactive Key Award 2023. Η νίκη ήρθε ως αποτέλεσμα της καμπάνιας “Wrapping ads”, η οποία λανσαρίστηκε από τη FIAT στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς. Κάθε Χριστούγεννα, μόνο στην Ιταλία, περισσότεροι από 75 τόνοι χαρτιού σπαταλιόνται για το τύλιγμα των δώρων.
Η FIAT με τη διαφημιστική της καμπάνια αποφάσισε να ευαισθητοποιήσει το κοινό για αυτό το θέμα και το αποτέλεσμα ήταν περισσότεροι από δύο εκατομμύρια άνθρωποι να αξιοποιήσουν για αυτό το λόγω χαρτιά από άλλες χρήσεις, όπως περιοδικά και εφημερίδες, για να τυλίξουν φέτος τα δώρα τους.
Διαβάστε τη συνέχεια στο star.gr