Σε μια χρονιά που η Hyundai Motor Company κέρδισε 19 iF Design Awards για καινοτόμα αυτοκίνητα και πρωτότυπα, τα έξι (6) βραβεία των ενεργειών marketing της εταιρείας ανέδειξαν και το δημιουργικό έργο της εταιρείας σε ψηφιακούς και φυσικούς χώρους, επιδεικνύοντας το εύρος και το βάθος του έργου της.

Η Hyundai Motor κέρδισε σημαντικό αριθμό διάσημων iF Design Awards στις κατηγορίες Communication και User Experience (UX) για την επικοινωνία του αναγνωρισμένου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος IONIQ 6 της εταιρείας, το οποίο κέρδισε παράλληλα και το “Gold” βραβείο στην κατηγορία Product.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ STAR.GR