Στο διαχρονικό σπίτι της κουμάντο κάνει αυτή: ο Σαρλ Λεκλέρκ με την ασύλληπτη στρατηγική της Φεράρι πήρε μία πανάξια νίκη στην Μόντσα, αφήνοντας με ανοιχτό το στόμα την ΜακΛάρεν που «περιορίστηκε» στο 2-3 με Πιάστρι και Νόρις.
Η Μόντσα είναι ο Ναός της Ταχύτητας. Και ανήκει, αιώνες τώρα, σ' εκείνη. Στη Φεράρι. Αυτό επιβεβαιώθηκε για νιοστή έκτη, αν μετράμε σωστά, φορά και σήμερα: στην πιο θελκτική (αν συνυπολογίσουμε ιστορία και σχεδίαση) πίστα σ' ολόκληρο το καλεντάρι ο Σαρλ Λεκλέρκ πήρε μία σχεδόν ανέλπιστη καρό σημαία, καθώς η ανωτερότητα της ΜακΛάρεν δεν μπορεί ν' αμφισβητηθεί από κανέναν. Ούτε καν από μια στρατιά άπιστους Θωμάδες.
Διαβάστε επίσης...
INTRODUCING YOUR RACE WINNER
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 1, 2024
CHARLES LECLERC WINS THE ITALIAN GP! #ItalianGP #F1 pic.twitter.com/9IraSYkbTc
Ο Μονεγάσκος μετά την εντός έδρας νίκη στο Πριγκιπάτο νωρίτερα μέσα στην σεζόν έκανε και μία δεύτερη στην έδρα της ιταλικής ομάδας, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την εκπληκτική, όπως αποδείχτηκε στην πράξη, στρατηγική που εφάρμοσε. Και, εννοείται, χάρη και στο δικό του ουρανόμηκες ταλέντο.
O Λεκλέρκ με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα έκανε ένα εκπληκτικό προσέρασμα στον poleman Νόρις (όπως και ο Πιάστρι, που πήρε με τη μία την πρωτοπορία) και βρισκόταν σε όλο το grand prix ενός των θέσεων του βάθρου.
Βλέποντας, ωστόσο, πως δε θα μπορούσε να «χτυπήσει» επί ίσοις όροις την ΜακΛάρεν, η Φεράρι αποφάσισε να πάει σε ένα πιτ στοπ αντί για δύο που έκαναν όλοι οι άλλοι και, χάρη και στον τρόπο οδήγησης του Σαρλ, δικαιώθηκε 100%: με την σκληρή γόμα ν' αντέχει για 35 γύρους το νούμερο 16 έκανε την έκπληξη και πήρε μια νίκη που θα κάνει τις καμπάνες του Μαρανέλο να χτυπούν για μια βδομάδα, σπάζοντας τις καμπάνες των ελάχιστων κατοίκων εκεί γύρω που δεν έχουν ιδέα από Φόρμουλα 1.
Ο (ανεξήγητα ψύχραιμος για την εμπειρία και την ηλικία του) Όσκαρ Πιάστρι τερμάτισε δεύτερος, παρά το γεγονός πως μετά το απαιτητικό του προσπέρασμα στον πρώτο γύρο επί του Νόρις έμοιαζε ως το αδιαφιλονίκητο φαβορί.
Ο Λάντο- σ' έναν αγώνα με πολλά λάθη για τον ίδιο...- συμπλήρωσε το βάθρο, παίρνοντας στο ακροτελεύτιο πέρασμα και τον +1 βαθμό του ταχύτερου γύρου. Μπορεί η νίκη να μην ήρθε, όμως μάζεψε κι άλλο τη διαφορά του από τον Φερστάπεν. Κι αυτό είναι που μετράει στο τέλος της ημέρας...
ΠΗΓΗ: sdna.gr