…Και τώρα που το ‘κανε κι αυτό ο Μέσι, μετά τι; Η βιομηχανία έχει ανάγκη το αμέσως επόμενο. Και γρήγορα!
Είναι η ανάγκη που οδήγησε στην επινόηση, σαν να πρόκειται για το εισόδημα που θα δηλώσουμε στην εφορία, να μετράμε τα γκολ απ’ την 1η Ιανουαρίου ως τις 31 Δεκεμβρίου. Μια γελοιότητα, κατά βάσιν. Απ’ την οποίαν, όμως, κόσμος έφαγε ψωμί.

Ας σκεφτούμε, μονάχα, πόσοι δούλεψαν στην καμπάνια του ESPN να συγκεντρωθεί το οπτικό υλικό των γκολ του Γκερντ Μίλερ. Ένα απ’ τα γκολ, το ‘βγαλαν σκάρτο. Ηταν αυτογκόλ του Σοβιετικού τερματοφύλακα. Η έρευνα, εκ του ευρήματος, δικαιολογήθηκε. Ωσπου το εύρημα το αχρήστεψε, κι αυτό, ο Χάρι Πότερ του ποδοσφαίρου. Οσα κι αν ήταν του Μίλερ, του Μέσι είναι περισσότερα.

Προτού φτάσουμε στο πιο κάτω στάδιο της γελοιότητας, ξέρω γω, να μετράμε πόσα γκολ έχει βάλει ο καθένας στις επτά εβδομάδες απ’ την αρχή ως το τέλος της Μεγάλης Σαρακοστής, ας επαναπαυτούμε ότι η υπηρεσία ξανά κάτι καλό θα βρει να συντηρήσει την προσοχή. Μια ιδέα, ταπεινή συνεισφορά αυτής εδώ της γωνιάς, θα ήταν να δούμε αν εφέτος η Μπαρτσελόνα θα ξεπεράσει τα περσινά, 100 πόντοι και 121 γκολ, της Ρεάλ στο ισπανικό πρωτάθλημα. Ένα όχημα, για να βγάλουμε το επόμενο εξάμηνο και να μας πάει ως τον Μάιο. Αλλά πάλι, σκέφτεται κανείς, η βιομηχανία προτιμά, δεν πα’ να ‘ναι η υπόθεση ομαδική, το focus στο ατομικό. Κάνει, έπειτα, πιο εύπεπτα σποτάκια.

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο gazzetta.gr